معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برقراری اولین خط پروازی اردبیل به استانبول خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 16 August 2015
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، قادر تقی زاده افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته شرکت خدمات مسافرتی مدار اقدام به عقد قرارداد با شرکت اطلس جت ترکیه به منظور برقراری پرواز چارتر بین اردبیل و استانبول کرده است.
وی با بیان اینکه نخستین پرواز مستقیم اردبیل به مقصد استانبول روز پنج شنبه 29 مرداد ماه سال جاری از محل فرودگاه اردبیل برقرار می شود ، ادامه داد: پروازهای بعدی به فاصله یک هفته از هم در روزهای پنجم، دوازدهم و نوزدهم شهریور ماه در ساعت 4:20 بامداد از اردبیل و برگشت ساعت 11:30 به وقت استانبول برقرار خواهد بود.
وی ظرفیت هواپیمایی این پرواز را 216 نفر عنوان کرد و افزود: برای هماهنگی ، فروش بلیت و برگزاری تور استانبول با 31 دفتر خدمات مسافرتی فعال استان جلسه مشورتی برگزار می شود.
تقی زاده با تأکید بر اهمیت برقراری خط هوایی خارجی از مسیر اردبیل به ترکیه، گفت: در صورت مشارکت دفاتر و تداوم پرواز می توان در گام های بعدی نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری استان در شهر استانبول و جذب گردشگر از این کشور اقدام کرد.
وی افزود: استانبول به عنوان یک شهر توریستی سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر جهان است که در صورت تداوم پروازها و معرفی شایسته قابلیت های گردشگری استان اردبیل در این شهر توریستی می توان علاوه بر جذب گردشگران ترکیه ای ، گردشگران دیگر کشورها را نیز جذب کرد.
وی از برقراری تورهای استانبول توسط شرکت خدمات مسافرتی مدار به مدت شش شب اقامت و هفت روز خبر داد و گفت: در این تور، 25 هتل سه ستاره تا پنج ستاره در شش نقطه استانبول توسط شرکت مذکور رزرو شده است.
وی با بیان اینکه هزینه تورها از 14 میلیون و 400 هزار ریال تا 31 میلیون ریال تعیین شده، افزود: خدمات تور شامل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار