مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از کسب جایزه برتر جشنواره ملی رسانه‌ها توسط جهاد کشاورزی بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 16 August 2015

 رضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از هنرمندان شرکت کننده استان بوشهر در هشتمین جشنواره دوسالانه رسانه‌های ترویجی و آموزشی بخش کشاورزی اظهار داشت: این جشنواره دوسالانه یادواره شهیدآوینی با شعار کشاورزی دانش بنیان، رسانه اثربخش و افزایش بهره‌وری با حضور دست اندرکاران رسانه‌های مرتبط با این بخش به میزبانی کرمانشاه مردادماه برگزارشد.

وی بیان کرد: در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره دوسالانه رسانه‎های ترویجی و آموزشی بخش کشاورزی پس از معرفی آثار برتر بخش‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی، فیلم آموزشی اسلایدویژن، عکس و رسانه‌های نوشتاری، جایزه برتر رسانه‌های نوشتاری پوستر و گزارشگری برنامه تلویزیونی شبکه کشاورزی شبکه بازار به استان بوشهر تعلق گرفت.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر هدف از برگزاری این جشنواره را نقد و بررسی آثار تولید شده رسانه در استان‌ها، تبادل تجربیات وآموخته‌ها، معرفی ایده‌های جدید و تجلیل و تقدیر از آثار برتر به منظور ارتقاء سطح کیفیت این رسانه‌ها و کمک به بهبود فضای ارتباطی بین رسانه‌های ترویجی و آموزشی با بهره‌برداران بخش کشاورزی عنوان کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار