سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: تقریبا شاکله اصلی تیم مشخص و نفرات اصلی انتخاب شده‌اند اما پس از برگزاری دیدار دوستانه با تراکتور، فهرست نهایی تیم اعلام می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ 06 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  وحید بیاتلو، در رابطه با آخرین وضعیت آمادگی شاگردان خود برای حضور پرقدرت در لیگ‌دسته اول فوتبال ایران اظهار کرد: خوشبختانه امسال زمان کافی برای انتخاب نفرات و بدنسازی را در اختیار داشته و با توجه به شرایط مالی و بودجه باشگاه، نفرات مدنظر تا حدود بسیاری انتخاب و جذب ‌اند و این در حالی است که هرگز به دنبال اسامی در جذب نفرات نبوده بلکه به سراغ بازیکنان با انگیزه و جوان آینده‌دار رفته‌ایم.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات، اما یحیی بهاری اردوی پرثمری را در کرج فراهم کرد تا جایی که بسیار مفید و تاثیرگذار بود و کمک کرد تا بتوان شناخت مناسبی از تیم پیدا کرد.

سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه در رابطه با آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات خاطر نشان کرد: به طور تقریبی شاکله اصلی تیم مشخص و  نفرات اصلی انتخاب شده‌اند اما متاسفانه مبالغ پیشنهادی برخی بازیکنان در برخی از پست‌های کلیدی، بسیار بالا بود بنابراین از جذب آنان صرف نظر شد اما پس از برگزاری دیدار دوستانه با تراکتور، فهرست نهایی تیم اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست کلی باشگاه 90، کشف و پرورش استعدادهای جوان و بومی است افزود: نگاه ویژه‌ای در طول یک سال گذشته به این مسئله شده است و در آینده نزدیک، بازیکنان جوان و توانمندی را در سطح اول  فوتبال ایران خواهیم دید که در مجموعه 90 رشد کرده‌اند.

فریب بردهای پی در پی خود را نخواهیم خورد

بیاتلو در رابطه با هفت پیروزی متوالی در دیدارهای دوستاته و تدارکاتی گفت: خوشبختانه بازی‌های بسیار باکیفیت و مناسبی را تا کنون برگزار کرده‌ اما نتایج این مسابقات دوستانه ملاک ارزیابی نیست و شرایط بسیار متفاوتی با بازی‌های رسمی دارد و بنابراین هرگز فریب این بردها را نخواهیم خورد.

وی با تاکید بر اینکه تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای ساخته شده است اظهار کرد: علت آن است که حریفان بسیار سختی با امکانات بهتری نسبت به تیم 90 وجود دارد اما همانند تمامی تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول، برای جایگاهی بهتر تلاش خواهیم کرد و این در حالی است که 90 تیمی نوپا است که نیاز به زمان دارد تا صاحب شخصیت بزرگ‌تری در فوتبال ایران شود.

سرمربی تیم 90 ارومیه خطاب به هواداران تیم گفت: امید است که آنان همانند سال گذشته تیم خود را حمایت کنند و از سوی دیگر توقعات را از تیم بالا نبرند، اما بازیکنان و کادر فنی به آنها اطمینان می‌دهند که با صداقت و پاکی و با تمام وجود برای خرسندی مردم ارومیه از جان مایه بگذارند.

وی به مسوولان گفت: از مسوولان انتظار می‌رود که این تیم متحد و یک دست را تنها نگذاشته و در کنار تیم و هواداران بایستند تا انگیزه بازیکنان دو چندان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار