ظهر امروز یک طلبه همدانی مقابل حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله افراد ناشناس جان باخت.
کد خبر: ۷۳۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 27 April 2019

قتل طلبه همدانی

به گزارش تابناک تهران ظهر امروز در حادثه‌ای دلخراش یک طلبه در کوچه آخوند ملاعلی معصومی همدانی و مقابل حوزه علمیه همدان از سوی یک ضارب ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

 معاون اجتماعی ناجای همدان با تائید این خبر اظهار داشت: ظهر امروز سرنشین خودرو پژو 206 یک طلبه را در کوچه آخوند ملا علی معصومی همدانی به شلیک گلوله به قتل رساند.

 بشری با اعلام اینکه تا ساعت آینده جزییات بیشتری از این اتفاق در اختیار رسانه ها قرار می گیرد، افزود: در حال حاضر با توجه به متواری شدن ضاربان به دنبال آن هستیم تا آنها را شناسایی و دستگیرکنیم.

یک شاهد عینی نیز بیان کرد: امروز ظهر سرنشینان یک خوردوری 206 مقابل حوزه علمیه همدان یک طلبه را با شلیک گلوله به سرش مورد هدف قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ضاربان پس از شلیک از محل حادثه فراری شدند، ابراز کرد: وقتی اورژانس در محل حاضر شد اعلام کرد این طلبه به قتل رسیده است.


کامران حمزه دادستان همدان نیز با اشاره به قتل روحانی جوان در مقابل حوزه علمیه این شهر با بیان اینکه مقامات انتظامی برای دستگیری قاتل و تشخیص انگیزه وی در تکاپو هستند، از شناسایی وی خبر داد.

کامران حمزه در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر بیان کرد: اعلام انگیزه قاتل تنها پس از دستگیری و اتمام تحقیقات توسط پلیس امکان پذیر است و در حال حاضر در رابطه با علت قتل وی نمی‌توان اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: برخی از خبرگزاری‌ها از لفظ شهادت روحانی استفاده کردند در صورتی که ممکن است علت قتل این روحانی خصومت شخصی باشد و نباید از این لفظ برای قتل پیش آمده استفاده شود.
دادستان همدان در پایان تاکید کرد: تشخیص انگیزه قتل فقط با اعتراف و دستگیری قاتل امکان‌پذیر است و تا زمان دستگیری وی نباید اظهار نظری از سوی دیگران انجام شود.


قاتل روحانی همدانی شناسایی شد

سرهنگ بشری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی همدان به ایسنا گفت: دقایقی پیش قاتل روحانی همدانی توسط پلیس آگاهی استان شناسایی شد.

سرهنگ بشری با تکذیب خبر دستگیری قاتل اظهار کرد: دقایقی پیش قاتل روحانی همدانی مورد شناسایی قرار گرفت اما هنوز دستگیر نشده است.

وی اظهار کرد: قاتل در صفحه اینستاگرام خود اعتراف به قتل روحانی کرده و شناسایی او صورت گرفته اما هنوز دستگیری انجام نشده است. اقدامات لازم برای دستگیری قاتل توسط پلیس آگاهی در حال انجام است و تا ساعاتی دیگر قاتل دستگیر خواهد شد.

قتل آخوند همدان
 اعتراف قاتل به قتل روحانی در همدان

مقتول کیست؟

یک منبع آگاه در این زمینه عنوان کرد مصطفی قاسمی طلبه‌ای که امروز به قتل رسیده است، امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و چندی پیش هم در حوزه علمیه دامغانی به عنوان مسوول کتابخانه فعالیت می‌کرد.

اما موضوع دیگر اینکه منبع آگاه دیگری عنوان می‌کند «هم ضارب و هم مضروب هر دو ساکن یک منطقه هستند».

همین موضوع شاید وجود انگیزه شخصی را قوت بخشد، هر چند مراجع رسمی نیروی انتظامی نیز عنوان می‌کنند باید قاتل را دستگیر کرد و بعد از آن در مورد انگیزه این اتفاق مطمئن شد.

 

بهروز حاجیلو
بهروز حاجیلو عامل قتل روحانی در همدان

فیلم تیراندازی بهروز حاجیلو قاتل روحانی همدانی

این فیلم توسط شخص بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی در صفحه شخصی اش منتشر شده است و نشان می‌دهد که وی پیش از این سابقه کار با سلاح گرم را داشته است و آنرا در صفحه خود ترویج می کرده است.

 

 هشدار؛ این ویدئو حاوی تصاویر خشونت‌آمیز است 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
این حرومزاده رو اعدامش نکنید زجر کشش کنید بزارید از گشنگی بمیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
لا اله الله...فتنه ۹۸ در راه است...الله اکبر از شر دشمنان دین و ایمان مردم.پناه بر خدا ...ترور شیعیان در عربستان و الان هم تروریست های بن سلمان در ایران ....خداااایا کمکمان کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
به سبک تروریست نیوزیلند...کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده ...فتنه ۹۸ !!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
این بنده خدا هم دهاتی ما بود با هیچکس و هیچ چیز کاری نداشت ...بی گناه کشته شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
نمیدونم ولی ایا ارتباطی با پست خانم افشار مبنی بر ترویج صیغه با حشد الشعبی داشته یا نه چون میگن قاتل مقتول رو نمیشناخته واحساسی و غیرتی دست به این اقدام جنون انگیز زده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار