در مسابقات لیگ شهرستان چرام صورت گرفت؛
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام از کسب مقام نایب قهرمانی تیم فوتبال این شبکه در مسابقات لیگ شهرستان چرام خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ 17 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مسابقات فوتبال لیگ شهرستان چرام با شرکت 12 تیم به صورت دوره ای برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم شبکه بهداشت و درمان چرام به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام در این خصوص اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح سلامت جسمی و ایجاد روحیه ی نشاط در بین پرسنل و عموم مردم اقدام به تشکیل باشگاه فرهنگی و ورزشی نمودیم و توانستیم تا حدودی در این امر موفق عمل کنیم.

علی جعفری فر ابراز داشت: هدف عمده ی ما مشارکت عمومی مردم و به ویژه جمعیت جوان و نوجوان در ورزش و فعالیتهای فرهنگی و ترویج فرهنگ سلامت است که از طریق چنین فعالیت هایی سعی در اشاعه ی این فعالیت ها در شهرستان چرام داریم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون معضلاتی نظیر اعتیاد و  سایر آسیب های اجتماعی به عنوان تهدید کننده جوانان و نوجوانان هستند، تصریح کرد: بهتر است با ترویج فعالیتهای ورزشی و تفریحی به دنبال دور کردن جوانان از دام آسیب های اجتماعی باشیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام خاطر نشان کرد: ما در تلاش هستیم چنین فعالیتهایی را در شهرستان چرام ادامه دهیم و با تعامل با سایر ادارات شهرستانی گامهای مهم و موثری در عمومی کردن فرهنگ ورزش و تعالی سلامت برداریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار