تیم مقاومت بسیج در رقابت‌های مرحله اول لیگ بانوان با حضور چهار دو‌و‌میدانی‌کار همدانی عنوان نخست را به دست آورد.
کد خبر: ۷۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 05 August 2015

تیم مقاومت بسیج در رقابت‌های مرحله اول لیگ بانوان با حضور چهار دو‌و‌میدانی‌کار همدانی عنوان نخست را به دست آورد.

به گزارش فارس؛ بانوان دو‌و‌میدانی همدان در لیگ امسال در قالب تیم مقاومت بسیج در رقابت‌ها حضور یافتند که در پایان مرحله اول، تیم مقاومت بسیج با کسب 233 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های دانشگاه آزاد و پارس‌مهر فارس به ترتیب با 207 و 166 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مرحله اول مسابقات لیگ دوومیدانی بانوان کشور با حضور بیش از 100 ورزشکار زن در قالب هفت تیم مقاومت بسیج، دانشگاه آزاد اسلامی، خراسان رضوی، خوزستان، باشگاه فرهنگی فارس، میثم عطر اردبیل و شورای شهر تبریز در ورزشگاه حافظیه شیراز پیگیری و نتایج آن مشخص شد.

در این رقابت‌ها پنج بانوی استان در دو تیم مقاومت بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند و در این مسابقات خوش درخشیدند.

دبیر هیئت دو‌و‌میدانی همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به نفرات حاضر در لیگ این دوره،‌ اظهار کرد: سمیرا زمانی، سهیلا مرادی، سپیده سارمی، فاطمه خیاطی و زهرا ویانجی بانوان دو‌و‌میدانی‌کار همدانی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

مسعود بنوان با بیان اینکه این نفرات از برترین‌های دو‌و‌میدانی استان هستند، گفت: سهیلا مرادی در ماده 200 متر با زمان 25 ثانیه و 33 صدم ثانیه اول شد و در دو 100 متر نیز با زمان 12 ثانیه و 18 صدم ثانیه در جایگاه دوم این ماده جای گرفت.

وی ادامه داد: سمیرا زمانی نیز در 3 هزار متر با زمان 12 دقیقه و 43 ثانیه و 36 صدم ثانیه عنوان سومی این ماده را از آن خود کرد.

دبیر هیئت دو‌و‌میدانی همدان افزود: در این لیگ فاطمه خیاطی از تیم دانشگاه آزاد به رقابت با حریفان پرداخت و در پرتاب دیسک با رکورد 45 متر و 19 سانتیمتر در جایگاه نخست ایستاد و در پرتاب نیزه نیز با ثبت رکورد 12 متر و 84 سانتیمتر دوم شد.

وی به حضور یک نماینده استان در پیاده‌روی 10 کیلومتر اشاره کرد و ابراز کرد: زهرا ویانجی نیز با زمان یک ساعت و 50 ثانیه و 88 صدم ثانیه عنوان سومی رقابت‌هایپیاده‌روی 10 کیلومتر را به دست آورد.

بنوان خاطر‌نشان کرد: سپیده سارمی نیز در ماده 4 در 400 متر امدادی حضور یافت و همراه با تیم مقاومت بسیج عنوان دوم این ماده را از آن خود کرد.

وی یاد‌آور شد: در مرحله اول لیگ امسال چهار بانوی ورزشکار استان در قالب تیم مقاومت بسیج به رویارویی با حریفان پرداختند و فاطمه خیاطی تنها ورزشکار همدانی حاضر در تیم دانشگاه آزاد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار