نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با پیگیری مشکلات و نارسایی‌های موجود انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد تلاش می‌کنیم تا زمینه رفع این مشکلات را فراهم آوریم.
کد خبر: ۷۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 04 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند صبح امروز در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب افراد زندانی سرپرستان خانوار به شمار می‌روند خانواده‌های این افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی مختلف قرار می‌گیرند و باید برای پیشگیری از این امر تلاش و جدیت شود.

وی با تاکید بر افزایش کمک‌های خیران و افراد نیکوکار به زندانیان جرائم مالی و غیرعمد بیان کرد: کمک به خانواده‌های زندانیان که با از دست دادن سرپرست خانواده دچار مشکلات مالی و معیشتی می‌شوند زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود که در این زمینه انتظار می‌رود اقدامات حمایتی گسترش و توسعه یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از فعالیت‌های اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد افزود: با پیگیری مشکلات و نارسایی‌های موجود انجمن حمایت از زندانیان تلاش می‌کنیم تا زمینه رفع این مشکلات را فراهم آوریم.

برومند با اشاره به اشتغال زندانیان در سطح استان اردبیل تصریح کرد: این زندانیان با استفاده از رای باز در مراکز مختلف اقدام به فعالیت و کسب درآمد می‌کنند که تلاش‌های انجمن حمایت از زندانیان در این زمینه شایسته قدردانی بوده و انتظار می‌رود که این گونه اقدامات در راستای اشتغال مددجویان و زندانیان محکومان مالی در شهرستان افزایش یابد.

در این جلسه امام جمعه پارس‌آباد نیز با اشاره به نقش خیران و نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان در کاهش جرائم در شهرستان پارس‌آباد گفت: در زمینه جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی برای حمایت از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد باید کارهای فرهنگی در این حوزه توسعه و گسترش یابد.

حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با تاکید بر تعریف منبع درآمد پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان پارس‌آباد اظهار کرد:‌ باید مسئولان و مردم متمکن در ارائه خدمات هر چه بیشتر این انجمن را حمایت کرده و یاریگر آنها باشند تا بتوانیم در کمک به زندانیان جرائم مالی و غیرعمد و خانواده‌های آنها به شکل موثر و مفید عمل کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار