معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد؛
معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: توجه به علایق و ذائقه همه دانشجویان برای ما ارزشمند است و تلاش می کنیم برای تشکل های قانونی بستر فعالیت را فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۰۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 26 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: راهبرد اصلی ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه نگاه برابر به تشکل های دانشجویی است چراکه تفاوت و تبعیض، آسیب زا است.

 

وی افزود: توجه به علایق و ذائقه همه دانشجویان برای ما ارزشمند است و تلاش می کنیم برای تشکل های قانونی بستر فعالیت را فراهم کنیم. در فعالیت های فرهنگی اگرچه حمایت های مالی هم حائز اهمبت است اما کمک به توسعه برنامه ها از بازدهی بالاتری برخوردار است.

 

محمدی با بیان اینکه معلم ناامید خطرناک است، خاطر نشان کرد: معلم باید با امید و نشاط در جامعه حضور پیدا کند چراکه نشاط نیاز جامعه امروز است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: جشنواره رویش اقدام عملی دانشگاه فرهنگیان در توجه به جنبش های دانشجویی در تمام حوزه ها است و امیدواریم به واسطه برگزاری این جشنواره نشاط از طریق تشکل ها به توده دانشجویان منتقل شود زیرا اعتقاد داریم که حیات دانشگاه به فعالیت تشکل ها وابسته است.

 

محمدی خاطر نشان کرد: تربیت معلم شایسته و مهارتی که بتواند به معلم نقاد، پرسشگر و مومن مبدل شود، در فعالیت های فرهنگی محقق می شود. خوشبختانه امروز شاهد هستیم که روزنه هایی از امید در تشکل ها به وجود آمده و برای حمایت کردن از فعالیت های آنها با وجود تنگناهایی مالی در دو مرحله از آن ها حمایت مالی شده است و این نشانه توجه دانشگاه به فعالیت های فرهنگی است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید نهایت تلاش خود را برای احیا تشکل ها داشته باشیم گفت:دانشجویان باید با نشاط و ایثارگرانه در فعالیت های فرهنگی شرکت کنند و پس از این جشنواره به عنوان سفیرانی امید را به مراکز و پردیس های خود منتقل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار