فرماندار خلخال از برگزاری همایش ملی گردشگری شش استان منطقه شمال غرب کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 02 August 2015
به گزارش ایرنا، علی نظری در جلسه کارگروه گردشگری خلخال گفت: این همایش 22 مرداد با حضور معاونین گردشگری ادارات کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، زنجان ، گیلان ، قزوین و اردبیل برگزار خواهد شد.

او هدف از برگزاری این همایش منطقه ای در خلخال را معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و تهیه و تدوین بسته های سفر یک تا پنج روزه استان اردبیل و سایر استان های شرکت کننده در این همایش اعلام کرد.

وی گفت: در این همایش دو روزه علاوه بر معاونین گردشگری شش استان یاد شده معاون سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور ، معاونین استاندار اردبیل و مدیران عامل دفاتر خدمات مسافرتی ، راهنمایان تورها ، جامعه مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی کشور و تعدادی از سرمایه گذاران بخش گردشگری حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا ، قادر تقی زاده معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای همکاری برای برگزاری این همایش در خلخال گفت: تهیه پکیج های سفر در شهرهای خلخال ، اردبیل و مشگین شهر از اهداف مهم این همایش گردشگری است.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گردشگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
ان شاء الله این همایش ها معرکه عوام فریبی برای گرفتن رأی توسط افرادی مانند ...، .. و ... نباشد و مردم تحت تأثیر تبلیغات زودهنگام از کیسه بیت المال نباشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار