دو عضو شورای شهر رشت مطرح کردند؛
تابناک گیلان / حامد عبدالهی پس از انتخاب حجت جذب به‌عنوان شهردار رشت با ۶ رأی اعضای شورا، در خصوص پیگیری اعضای شورا برای تسریع در روند تائید صلاحیت شهردار منتخب، گفت: روند به این صورت است که فردا صورت‌جلسه تنظیم و امضا شده و مدارکی را آقای جذب می‌بایست ارائه کنند.
کد خبر: ۷۰۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 08 January 2019

 

پیش از انتخاب جذب به‌عنوان شهردار چک نهایی از وزارت کشور انجام‌شده است

 

تابناک گیلان/ حامد عبدالهی پس از انتخاب حجت جذب به‌عنوان شهردار رشت با ۶ رأی اعضای شورا، در خصوص پیگیری اعضای شورا برای تسریع در روند تائید صلاحیت شهردار منتخب، گفت: روند به این صورت است که فردا صورت‌جلسه تنظیم و امضا شده و مدارکی را آقای جذب می‌بایست ارائه کنند.

وی ادامه داد: این روند ۲ الی ۳ روز به طول می‌انجامد و پس از یک هفته نهادهای نظارتی پاسخ آقای جذب را خواهند داد و بعد از آن کار به تهران و وزارت کشور می‌رسد.

عبدالهی همچنین تأکید کرد: شما مطمئن باشید که اگر امروز آقای جذب را انتخاب کردیم، پیش از آن رایزنی‌های لازم با وزارت کشور انجام شده بود. ما هرگز دنیا، آخرت، دوستی و شهرمان را وسط نگذاشته‌ایم. چک نهایی قبل از این انجام شده است و کار با سرعت پیگیری خواهد شد.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: از روزی که نامه از شورای شهر به دستگاه‌های نظارتی برود پیگیری خواهیم کرد. این کمک به آقای جذب نیست. هرکس که آمد به شهر رشت کمک خواهد کرد. برای دوستانی که همراه باشند یا نباشند آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

 

رمضانپور نرگسی: نصرتی نعمتی برای رشت بود اما همان کسانی که ایشان را آوردند، دکتر نصرتی را تحت فشار قرار دارند تا فرار را به قرار ترجیح بدهد!؛ بومی بودن و پاکدستی دو اولویتمان در انتخاب شهردار بود / حامد عبداللهی: پیش از انتخاب جذب به‌عنوان شهردار چک نهایی از وزارت کشور انجام‌شده است

 

 

دکتر نصرتی نعمتی برای رشت بود اما در ادامه همان کسانی که ایشان را آوردند، دکتر نصرتی را تحت فشار قرار دارند تا فرار را به قرار ترجیح بدهد!

 

احمد رمضانپور نرگسی پس از انتخاب حجت جذب به عنوان شهردار رشت اظهار داشت: بومی بودن و پاکدستی دو اولویتمان در انتخاب شهردار بود.

منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورا با تاکید بر اینکه اعتقاد داشتیم شهردار باید بومی باشد در خصوص علت انتخاب مسعود نصرتی در ابتدای شورای پنجم به عنوان گزینه ای غیربومی، گفت: در ابتدای شورای پنجم فشارها و شرایط موجود به نحوی بود که در نهایت در بین گزینه های موجود به سمت گزینه غیربومی اما توانمند رفتیم که نعمتی برای رشت بود. اما در ادامه همان کسانی که ایشان را آوردند، به دلایلی دکترنصرتی را تحت فشار قرار دارند که فرار را به قرار ترجیح بدهد. اما اگر دکتر نصرتی بومی بود در مقابل این اتفاقات مقاومت می کرد و برای شهر خودش می جنگید.

  

وی با اشاره به این موضوع که متاسفانه فساد در شهرداری رشت سیستماتیک شده است، خاطر نشان کرد: به عنوان فردی که تجاربی در این حوزه دارم به این نتیجه رسیده ام که تخصص بسیار مهم است اما سلامت و تعهد فرد و اطمینان ما از این موضوع در اولویت بالاتری قرار دارد.

 

رمضانپور نرگسی، سلامت نفس، متانت، آرامش و بومی بودن را از ویژگی های مهم حجت جذب برشمرد و افزود: آقای جذب دچار منیت نیست و اینها ویژگی هایی بود که باعث شد به ایشان رای دهیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه اظهار داشت: حامد عبدالهی می توانست توانایی های خود را به عنوان شهردار به منصه ظهور برساند اما بعد از آن که به هر دلیلی ایشان نتوانست در این مسئولیت خدمت کند در نهایت ما به آقای جذب رسیدیم و در یک فرایند شرعی، قانونی و دموکراسی انتخابات برگزار شد و آقای جذب به عنوان شهردار منتخب معرفی شد.

 

احمد رمضانپور نرگسی با اظهار امیدواری نسبت به صدور حکم شهردار منتخب در زمانی کوتاه، گفت: حساسیت هایی که برخی افراد و گروه ها روی آقای عبدالهی داشتند روی آقای جذب وجود ندارد.

 

عضو شورای اسلامی شهررشت در خصوص اینکه برخی از جوانان و جریانات اصلاح طلبی نسبت به عملکرد غیرجناحی ۳ عضو لیست امید انتقاداتی را مطرح کرده اند، گفت: نظرات همه جوانان و پیشکسوتان اصلاح طلب برایم قابل احترام است اما وقتی در اقلیتی ۳ نفره قرار داشتیم نمی توان انتظار داشت که شهردار و هیئت رئیسه اصلاح طلب معرفی شود و همین که ۳ نفر به جمع ما اضافه شده تا صدای ما هم شنیده شود کار بزرگی صورت گرفته است.

 

نماینده ادوار رشت در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: آنچه در مدیریت شهری در اولویت است منافع شهر و شهروندان است؛ نه گرایش سیاسی اصلاح طلبی یا اصولگرایی و ما تلاش خواهیم کرد منافع شهروندان را در نظر بگیریم.

 

رمضانپور نرگسی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد حجت جذب در شهرداری رشت، اذعان داشت: سلامت نفس حجت جذب کمک خواهد کرد تا منافع شهر تضمین شود و هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان رضایت داشته باشند.

 

وی در پایان به مساله دو قطبی شدن شورا اشاره کرد و گفت: در انتخاب های اینچنینی ایجاد دو یا چند قطب در شوراها طبیعی است. با توجه به دلسوزی هایی که در تک تک اعضای شورا برای توسعه شهر و کمک به مردم سراغ دارم معتقدم اختلاف نظر ها برای انتخاب شهردار بوده و وقتی شهردار انتخاب شود و باصدور حکم کار را آغاز کند همه خود را موظف به همراهی و کمک به شهردار می دانند و تردید ندارم در آینده همه ۱۱ نفر تبدیل به یک فراکسیون کاری خواهند شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
چرا تابناک گیلان فقط از شهرداری و شورای شهر خبر میره ؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار