تیم ابزارسازان کرمانشاه در هفته چهارم نیم فصل دوم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، جمعه(14 دی) به مصاف تیم توفارقان آذرشهر تبریز می رود.
کد خبر: ۶۹۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 02 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، این دیدار ساعت 17 عصر روز جمعه این هفته در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی تختی کرمانشاه برگزار می شود.

زمان حسینی سرمربی تیم ابزارسازان کرمانشاه درخصوص آمادگی تیمش برای مقابله با توفارقان آذرشهر به خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه گفت: این تیم تبریزی درحال حاضر در رده سوم جدول گروه ما قرار دارد و در سه بازی گذشته در مقابل حریفانش شکستی نداشته است.

وی بابیان اینکه تیم ابزارسازان نیز در رده دوم جدول قرار دارد، افزود: قطعا تیم آذرشهر برای کسب جایگاه ما در جدول به میدان مسابقه خواهد آمد. البته ما در هفته جاری بازی های این تیم را کاملا آنالیز کرده ایم و نمی گذاریم امتیازی در کرمانشاه کسب کنند.

سرمربی تیم ابزارسازان کرمانشاه تصریح کرد: بازیکنان ابزارسازان در این هفته تمرینات خوبی داشته اند و باتوجه به حساسیت بازی پیش رو تمام توان خود را برای کسب امتیاز این بازی بکار خواهیم گرفت، چراکه نتیجه این باعث ارتقاء جایگاه ما در جدول و یا از دست دادن آن خواهد شد.

وی در پایان بااشاره به افزایش تعداد تماشاگران مسابقات ابزارسازان در بازی های خانگی، یادآورشد: هرچند که استقبال مردم از بازی های ما زیاد شده، اما هنوز نیاز است تماشاگران بیشتری برای دیدن مسابقات به سالن بیایند.

تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران از مجموع 8 بازی خود تاکنون 6 پیروزی و 2 شکست کسب کرده است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار