سازمان حمایت باید درباره افزایش قیمت خودرو اظهارنظر کند
وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو گفت: نمی‌شود گفت ایران خودرو کار غیرقانونی کرده بلکه باید سازمان حمایت اظهارنظر کند.
کد خبر: ۶۸۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 08 December 2018

به گزارش تابناک تبریز، رضا رحمانی ظهر امروز در حاشیه سفر خود در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارتباط با افزایش قیمت خودرو و تعدادی از محصولات این شرکت اظهار داشت: در بحث خودرو سازمان حمایت مسوول است و خودشان باید توضیح بدهند.

وی افزود: بخشی از خودروها مشمول قیمت‌گذاری شورای رقابت بوده که دولت در آن ورود دارد اما بخشی که خارج از مصوبه شورای رقابت است، فرآیندی دارد و آنالیز قیمت را سازمان حمایت انجام داده و بررسی کار کارشناسی می‌کند و قیمت‌هایی که ایران خودرو اعلام کرده خارج از مشمول قیمت‌گذاری است.

 

وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در بخش دیگری از گفت‌وگو خود با خبرنگاران گفت: اگر تحریم در بخش‌هایی محدودیت ایجاد کرده اما در جاهایی فرصت‌هایی نیز برای کشور فراهم‌ کرده است، به طور مثال افزایش نرخ ارز، صادرات را به خصوص در تولید پوشاک و لوازم خانگی توجیه پذیرتر کرده است.

رحمانی همچنین با بیان اینکه بیش از هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون دوباره فعال شده‌اند، اظهار داشت: با فعالیت دوباره این واحدها حدود 18 هزار کارگر به سر کار بازگشته اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
چشم نخوری با این نظر کارشناسیتان یکی باید از این وزیر متخصص!!!بپرسد شما نماینده و وزیر ملت هستید یا نماینده و وزیر خودروسازان . درضمن ایشان سهامدار خودروسازی اذربایجان هستند و گران شدن خودرو برای ایشان وشرکایشان بد نیست
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
اگر غیر از این حرف میزد جای تعجب بود چون ایشان سهامدار خودرو سازان ونماینده وشرکا انان وابربدهکاران بانکی است .ومناسفانه تخصص وتوانایی لازم راهم ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :