مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: آبرسانی سیار به 42 روستای زلزله‌زده ثلاث‌ باباجانی، دالاهو و سرپل‌ذهاب در پی زلزله چهارم شهریورماه تا برطرف شدن کدورت آب و سلامت آب شرب ادامه دارد.
کد خبر: ۶۴۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 29 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،فرامرز شوهانی ، اظهار داشت: 42 روستای زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی، دالاهو و سرپل‌ذهاب در پی زلزله 5.9 ریشتری، چهارم شهریورماه، با قطعی آب مواجه هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه ادامه داد: منبع تامین آب این تعداد روستاها از طریق چشمه بوده که با وقوع زلزله و بالا رفتن کدورت آب، هنوز غیرقابل شرب است.

وی به حضور اکیپ‌های عملیاتی در محل‌های مذکور اشاره و بیان کرد: توزیع آب معدنی و بسته‌بندی با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر و فرمانداران از ابتدای ساعات اولیه وقوع زلزله شروع شد.

شوهانی تصریح کرد: عملیات آبرسانی سیار به وسیله هفت تانکر آبرسان تا زمان رفع کدورت و سلامت آب شرب ادامه دارد.

این مسؤول با بیان اینکه آب این مناطق برای حفظ سلامتی اهالی قطع شده است، گفت: کدورت آب پایین آمده، اما در حد استاندار نیست به محض اینکه به حد استاندار برسد آب وصل می‌شود.

وی از رفع کدروت آب طی چند روز آینده خبر داد و افزود: میزان شفافیت آب روستاهای زلزله‌زده شهرستان‌های مذکور، امروز و فردا به حالت عادی بازمی‌گردد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار