استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی با بیان اینکه خط لوله شهید کشتکار با مشکلاتی مواجه شد گفت: طبق وعده ای که به مردم داده ایم این طرح بزودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۴۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 22 August 2018

غلامرضا شریعتی  شب گذشته در حاشیه معارفه فرماندار ویژه آبادان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خط لوله شهید کشتکار با مشکلاتی مواجه شد گفت: طبق وعده ای که به مردم داده ایم این طرح بزودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش"تابناک" وی یکی از علل به تاخیر افتادن طرح آبرسانی شهید کشتکار را معارضین بیان کرد و گفت: قرارداد فی ما بین کارفرما سازمان آب و برق خوزستان و پیمانکار با تاخیر مواجه شد و باعث به تاخیر افتادن اجرای طرح آبرسانی مذکور شد.

شریعتی با بیان اینکه به تاخیر افتادن انعقاد قرارداد این طرح با پیمانکار ربطی به معارضین نداشت گفت: مقصر اصلی دستگاههای اجرایی بودند که روند اجرای این طرح را شتاب نبخشیدند و پیمانکار را دچار تردید کردند.

وی افزایش قیمت ها را از دیگر عوامل به تاخیر افتادن طرح مذکور عنوان کرد و گفت: نرخ لوله و انواع اتصالات گران شد و این امر مزید بر علت شد.

استاندار خوزستان افزود: امید است ظرف چندروز آینده خط لوله شهید کشتکار به اتمام برسد و روستاهای آبادان تا اوایل هفته آینده از آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

شریعتی در بخش دیگر به خط آبرسانی روستاهای حفارشرقی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای خط لوله آبرسانی به روستاهای حفارشرقی به اتمام رسیده و تا یک هفته آینده آبرسانی روستاهای حفارشرقی آغاز می شود.

شهرستان آبادان 71 روستا دارد که در تابستان سال گذشته اهالی روستاهای بخش اروندکنار و مرکزی آبادان بدلیل قطع طولانی مدت آب ابراز نارضایتی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار