کد خبر: ۶۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 21 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،اورژانس ۱۱۵ جاده ای مارگون با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

 در این افتتاحیه، که دکتر یزدان پناه، معاون درمان دانشگاه و پوران فرد و رئیس اورژانس ۱۱۵ استان، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی را همراهی می کردند؛ پنجمین پایگاه اورژانس جاده ای در دولت تدبیر و امید افتتاح و فعالیت رسمی خود را آغاز نمود و به جمع ۳۳ پایگاه دیگر پیوست.

دکتر یزدان پناه؛ هزینه تکمیل و راه اندازی این پایگاه را ۵۰۰ میلیون تومانبا زیربنای ۱۰۰ متر مربع عنوان نمود و اظهار داشت: ۶ امدادگر ۱۱۵ نیز به صورت شبانه روزی در این پایگاه به ارائه خدمات امدادی مشغول هستند.

وی آمبولانس این پایگاه را نیز حاصل پیگیری های مکرر زارعی ، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و یادآوری نمود: این پایگاه جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد که فاصله اش با نزدیک ترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای نیز ۳۵ کیلومتراست.

همچنین در این مراسم افتتاحیه؛ غلام محمد زارعی با بیان اینکه پیگیری زیادی کردم تا این پایگاه در مارگون مصوب و افتتاح شود؛ ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته؛ شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی در این منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار