اخبار کوتاه ورزشی؛
رئیس هیئت کشتی شهرستان قزوین از برگزاری رقابت های کشتی روز قزوین با همکاری شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 31 July 2018

برگزاری مسابقات کشتی به مناسبت روز قزوین/درخشش دختران دونده استان در رقابت های قهرمانی کشور

به گزارش تابناک قزوین، محمدرضا شعبانپور با بیان اینکه پیشنهاد و طرح موضوع توسط هیئت کشتی و شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در دست بررسی است گفت: مسابقات کشتی آزاد بین المللی در اوزان ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم با همکاری شهرداری قزوین و به مناسبت روز قزوین از اقداماتی است که در حال رایزنی با فدراسیون کشتی برای برگزاری آن هستیم.

وی افزود: خانه کشتی مومنی قزوین با حمایت مسئولان و کمک خیران و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بازسازی شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان قزوین بیان کرد :با همکاری علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی، چهار تخته تشک جدید خریداری و در سالن جانمایی شده و تشک های قدیمی سالن مومنی هم به هیئت های زیر مجموعه شهرستان قزوین اهدا می شود.

شعبانپور با بیان اینکه همچنان روند واگذاری مجموعه تختی به میراث فرهنگی در بلاتکلیفی است گفت:عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل ترافیک شهرداری تهران و رضا لایق دبیر قزوینی فدراسیون کشتی از مجموعه بازسازی شده خانه کشتی قزوین بازدید و قول های مساعد داده اند.

وی بیان کرد: در طرح تابستانه کشتی که با حضور احسان لشگری قهرمان المپیکی استان اغاز شده، نزدیک به ۳۰۰ کشتی گیر در این مجموعه در حال تمرین هستند.

شعبانپور یادآور شد: کشتی بانوان در شهر قزوین چند ماهی است راه اندازی شده و خانواده های علاقمند می توانند فرزندان خود را برای آموزش به خانه کشتی مومنی مجموعه تختی بیاورند.

درخشش دختران دونده استان در رقابت های قهرمانی کشور

مسابقات دوومیدانی نونهالان و نوجوانان منطقه دو کشور در بخش دختران، دوندگان استان به چهار نشان رنگارنگ دست یافتند.

در پایان این رقابت ها مبینا طاهرخانی در پرتاب وزنه نوجوانان قهرمان شد، زینب گروسی در پرتاب نیزه نوجوانان بر سکوی دوم ایستاد و حدیث عسگری و زهرا اصفهانی در مواد ۱۵۰۰ متر و پرش طول نونهالان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت ها با شرکت دوندگان دختر تهران، توابع تهران، البرز، مرکزی، قم و قزوین به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار