کد خبر: ۶۳۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 28 July 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، نقل قول از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، علی ذاکری از همکاری و تعامل پلیس راه شهرستان میناب در راستای کنترل و نظارت ناوگان عمومی مسافربری و باری خبر داد و تشکر کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب گفت : با شروع مسافرت های سياحتي و زيارتی و همچنين فصل برداشت محصولات تابستانه كشاورزي كنترل و نظارت بر سلامت فني ناوگان حمل و نقل عمومی مسافري و باری بمنظور افزايش ضريب ايمنی و سلامت سفر هموطنان با هماهنگی پليس راه ، طرح كنترل و نظارت بر عملكرد ناوگان مسافری عمومي بطور مستمر در حال اجرا ميباشد .

وی با اشاره به اينكه اين طرح به صورت كنترل دروازه ای در محل پاسگاه های پليس راه در حال انجام می باشد افزود: به منظور كنترل سلامت فني ناوگان حمل و نقل عمومي جاده ای ، با هماهنگی فرماندهی پليس راه شهرستان ميناب به شكل مستمر در محل پليس راه ميناب -جاسک و ميناب -دوراهی بندرعباس با حضور كارشناسان اين اداره نسبت به كنترل ناوگان مسافربری اقدام نمودند .

علی ذاکری عنوان کرد با اينكه اين طرح تاثير بسزايی در كاهش تخلفات و افزايش ايمنی جاده ای دارد ، نيروهاي راهداری با لباس فرم با همكاری عوامل پليس راه در پاسگاه ها مستقر و با تكميل فرم گزارش طرح كنترل نظارت ايمني ناوگان حمل و نقل عمومی جاده اي برای دستگاه های عبوري و كنترل تكميل بودن اسناد حمل ( راننده-ناوگان-شركت) ،كنترل عدم بارگيری بار غير متعارف در قسمت بار اتوبوس ها كنترل نصب بودن سامانه (سپهتن) و آماده به كار بودن آن ، كنترل وضعيت لاستيک ها ، كنترل عمكرد چراغ ها ، كنترل چكش های ايمني منصوب داخل اتوبوس ها و ... را مورد بررسی قرار دادند .

 علی ذاکری افزود : اميد است با تلاشي كه از سوی متوليان ايمنی و حمل و نقل جاده ای در حال انجام است در تأمين ايمني سفر و مسافر در روزهای آینده  بيش از گذشته كوشا و سهيم باشيم .

 

 

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار