مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: سال قبل ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات زیرساختی در شهرکهای صنعتی استان عملیاتی شد.
کد خبر: ۶۳۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 28 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،بیژن کردستانی اظهار داشت: سال قبل حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات زیرساختی در شهرک های صنعتی استان عملیاتی شده که در این میان در کل کشور از قلنظر ایجاد زیرساخت و هزینه کرد اعتبارات عمرانی موفق به کسب رتبه اول شدیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر در تمام شهرک های صنعتی تحت پوشش، زمین برای واگذاری به بخش خصوصی به صورت نقد و اقساط آماده است.

وی خاطرنشان کرد: این امر به خصوص در قالب لحاظ ۵۰ درصد مشوق در شهرک های صنعتی کمتر توسعه یافته استان در نظر گرفته شده که در این بخش سرمایه گذاران فعالیت خود را شروع کنند.

کردستانی گفت: در سال گذشته که ۲۱ تیرماه پایان سال مالی آن است ۱۵۰ کیلومتر شبکه آب، برق، فاضلاب و مخابرات در شهرکهای صنعتی استان مهیا شد که بر اساس همین کارهایی که باعث شده زیر ساخت در شهرکهای صنعتی استان کامل و مهیا شود سرمایه گذری هایی هم در شهرکهای صنعتی رخ داده است.

وی افزود: از ابتدای سال تعداد ۱۲۳ قرارداد در شهرک های صنعتی با بخش سرمایه گذاران بومی و خارج از استان با واگذاری ۱۵۰ هکتار زمین منعقد شده که در کشور از نظر تعداد قرارداد در رتبه اول قرار داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انتظار می رود به دنبال اجرای این قراردادها در وضعیت اشتغال و سرمایه گذاری استان تغییری ایجاد شود.کد خبر 4358588

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار