معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: هزینه هر سفر برای مسافران در حمل و نقل عمومی ۳ هزار تومان تعیین شده که پرداخت یک سوم آن بر عهده شهرداری بوده و یک سوم آن نیز با دولت است.
کد خبر: ۶۳۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 24 July 2018

محمود لویمی در حاشیه چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت از پرداخت سهم هزینه مسافران در حمل و نقل عمومی امتناع می کند، افزود: این امر باری را بر دوش شهرداری قرار داده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، میزان هزینه دریافت شده از هر شهروندان برای حمل و نقل در سال گذشته را ۳۵۰ تا ۴۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: با مصوبه شورای شهر نرخ بلیط اتوبوس ۱۳.۵ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از ۵۲ دستگاه اتوبوس خریداری شده برای اهواز تعداد ۲۰ دستگاه وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده اند، اظهار کرد: شهر اهواز به ۸۷۰ دستگاه اتوبوس نیاز دارد اما درحال حاضرتنها ۱۸۰ در سطح شهر تردد می کنند این تعداد تا مهرماه امسال به ۲۲۰ دستگاه می رسد.

دلف لویمی در خصوص مینی بوس های شهر اهواز بیان کرد: پس از ساماندهی مینی بوس های شهر اهواز، در حال حاضر ۳۰۹ دستگاه مینی بوس شناسایی شده اند که از این تعداد۵۰ دستگاه کولردار هستند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار