شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز به ریاست رئیس کل دادگستری در اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۳۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 24 July 2018

 

به گزارش تابناک،دکتر عدالت خواه رئیس کل دادگستری و رئیس این شعبه با بیان اهمیت تشکیل شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز گفت در شرایط کنونی کشور و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی ، تشکیل این شعبه می تواند نقش مهمی درمبارزه با قاچاق کالا و ارز و استفاده از کالاهای داخلی ایفا کند.

ایشان تاکید کرد دستگاه قضائی استان از اقدامات قانونی تعزیرات حکومتی در بحث مبارزه با قاچاقچیان عمده کالا و ارز حمایت می کند.

دکتر عدالت خواه به افراد سود جو و منفعت طلب در بحث قاچاق کالا و ارز هشدار داد با شدت و قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد و مجازات های سنگین علاوه بر مصادره اموال در انتظار آنها خواهد بود .

وی یادآور شد در گذشته پرونده های قاچاق کالا و ارز که در دادگاه بدوی رای آن صادر می شد در صورت اعتراض برای رسیدگی به استان های همجوار از جمله سنندج ارسال می شد که مستلزم اتلاف هزینه و زمان بود اما با تشکیل این شعبه این مهم در داخل استان رسیدگی می شود.

لازم به ذکر است شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز به ریاست رئیس کل دادگستری و در اداره تعزیرات حکومتی از امروز دوشنبه 1/5/97 آغاز به کار کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار