فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری بخش چاروسا مطرح کرد؛
فرماندار کهگیلویه خواستار مشارکت مدیران چاروسا برای جذب اعتبارات عشایری، روستایی با بهره ۴ الی۶درصدی شد.
کد خبر: ۶۱۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 05 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای اداری بخش چاروسا طرح گازرسانی به دیشموک و چاروسا را یکی از طرح های خوب دولت دانست و گفت: با اجرای این طرح به ۷۳۲ خانوار در شهر قلعه رئیسی و ۹۷۸ خانوار در دیشموک گازرسانی می شود.

علی پوزش طول شبکه گازرسانی به قلعه رئیسی را ۷۳ کیلومتر و دیشموک را ۹۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: ۱۶۰ روستا در حریم ۱۵ کیلومتری این ۲ شهر گازرسانی خواهند شد.

وی عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح هفت هزار و ۶۲۷ خانوار با جمعیت ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

علی پوزش بااشاره به دیگر خدمات انجام شده در این بخش اظهارداشت: روکش محور قلعه رییسی به دهدشت تا هفته دولت به اتمام می رسد.

وی ادامه داد:«طرح آسمان» بنیاد برکت در چاروسا اجرا میشود اما تاکنون جوانان از این طرح بسیار مهم اشتغالزایی استقبال چندانی نکرده اند.

علی پوزش در خصوص «طرح آسمان» بنیاد برکت اظهار داشت: آسمان کلمه‌ی اختصاری «آیین‌نامه‌ی سرمایه‌گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی» است و این طرح به منظور فقرزدایی و ایجاد معیشت پایدار و محرومیت‌زدایی از طریق توانمندسازی جامعه‌ی محلی، کارآفرینی اجتماعی و ارتقای سطح درآمد با هدف توسعه‌ی اشتغال پایدار، توان‌افزایی مردم در سطح مناطق  هدف در ابعاد اقتصادی و اجتماعی، افزایش سطح خوداتکایی و مشارکت و مسئولیت‌پذیری مردم در توسعه‌ی محل سکونت، فعالیت می‌کند.

فرماندار کهگیلویه خواستار مشارکت مدیران چاروسا برای جذب تسهیلات عشایری، روستایی با بهره ۴ الی۶درصدی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار