با توجه به بروز پدیده گردو غبار و وزش تند باد در جنوب استان رانندگانی که قصد تردد در محورهای جنوب استان را دارند با توجه به کاهش دید و افزایش این روند تا اواخر امشب دراین محورها با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند
کد خبر: ۶۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 23 May 2018

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان به رانندگان هشدارمرکز مدیریت راههای جنوب استان به رانندگانهشدار داد با توجه به بروز پدیده گرد و غبار و وزش تند باد در جنوب استان رانندگانی که قصد تردد در محورهای جنوب استان را دارند با توجه به کاهش ديد و گردوغبار و افزایش این روند تا اواخر امشب در این محورها با احتیاط و سرعت مطمئنه تردد کنند.
در این اطلاعیه بر رعایت سرعت در مناطق مسکونی و روستاهای حاشیه ای راه ها تاکید شده است.
مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بروز پدیده گرد وغبار و کاهش دید افقی در برخی از محورهای استان به ویژه جیرفت به کهنوج و جیرفت به رودبار و همچنین رودبار به ایرانشهر از درست بودن سیستم روشنایی چراغ های خودرو و چراغ های خطر خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنند.
در اطلاعیه مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است...... با توجه به کاهش دید افقی در محور رودبار - ایرانشهر و احتمال برخورد با شتر در این محور جوانب احتیاط را در هنگام رانندگی را رعایت کنند.
رئیس مرکز مدیریت راه های جنوب استان کرمان از رصد وضع راه های جنوب استان کرمان توسط کارشناسان این مرکز به صورت لحظه ای خبرداد .
رانندگان و مردم برای کسب اطلاع از وضع راه های جنوب استان کرمان می توانند با شماره 141تماس حاصل کنند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار