رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد
رئيس هیأت دووميداني استان قم از اهداي جوايز و پاداش‌هاي ميليوني به دووميداني‌كاران قم در صورت كسب مدال از مسابقات آسيايي خبر داد.
کد خبر: ۶۰۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 08 May 2018

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار کرد: در سال جاری مسابقات مهمی همچون پیکارهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان جهان، قهرمانی جوانان قاره، بازی‌های آسیایی 2018 و چندین میدان بین‌المللی در انتظار ملی‌پوشان دوومیدانی قم و کشورمان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملکرد بسیار خوب و فراتر از انتظار دوومیدانی‌کاران قم در پیکارهای قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که با کسب مقام نخست همراه بود، امیدواری بالایی برای کسب حداکثر سهمیه برای حضور در مسابقات برون‌مرزی سال جاری ایجاد کرده است.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در ادامه با اشاره به جوایز میلیونی در صورت کسب مدال از رقابت‌های آسیایی امسال، عنوان کرد: برای تصمیم‌گیری راجع به این موضوع جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت رئیسه فدراسیون دوومیدانی برگزار شده و نتیجه آن اختصاص پاداش‌های چشمگیر برای مدال آوران مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا است.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص جوایز نقدی ارزنده برای دوومیدانی‌کارانی که موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت‌های دوومیدانی 2018 قهرمانی جوانان آسیا شوند مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه بود و به شکل جدی در دستور کار فدراسیون دوومیدانی قرار دارد.

رضایی یاد آور شد: در واقع فدراسیون دوومیدانی با توجه به زمان باقی مانده تا شروع پیکارهای دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا، با هدف ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در بین ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی برای کسب مدال‌های این دوره قهرمانی آسیا این پاداش را در نظر گرفته است.

وی افزود: برای مدال طلای این رقابت‌ها پاداش 200 میلیون ریالی در نظر گرفته شده و بر این اساس یکصد میلیون ریال به مربی و یکصد میلیون ریال به ورزشکار اختصاص می‌یابد، همچنین برای مدال نقره پاداش 140 میلیون ریالی شامل 70 میلیون ریال مربی و 70 میلیون ریال ورزشکار و برای مدال برنز جایزه 100 میلیون ریالی شامل 50 میلیون ریال مربی و 50 میلیون ریال ورزشکار پیش‌بینی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار