فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از توقیف ۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 05 May 2018

به گزارش تابن پااک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدی" اظهار کرد: از این تعداد وسیله نقلیه ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه خودرو بوده اند که به خاطر تخلفاتی گوناگنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی و هچنین عدم همراه داشتن مدارک و یا مخدوش بودن پلاک از جمله تخلفاتی بوده اند که صاحبان خودرو‌ها و یا راکبان موتورسیکلت‌ها مرتکب شده اند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: کشف حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳ توزیع کننده، ۵ معتاد متجاهر و ۳ نفر از قاچاقچیان کالا از دیگر دستاورد‌های اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ثلاث باباجانی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور ایجاد امنیت پایدار و افزایش آرامش عمومی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی همچنین با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار