آیت‌الله علم‌الهدی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن در این کشور مشهد را پایلوت کرده که همه حرکت‌های دین‌ستیزی و پیغمبرستیزی خود را در این شهر پیاده و نمونه‌برداری کند که چه حرکتی مؤثر است تا آن را به تمام کشور تصری دهد.
کد خبر: ۵۹۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ 29 April 2018

به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عصر امروز در همایش فصلی ارکان مساجد مشهد مقدس، با عنوان «تجلی‌گاه مهدویت» در مجتمع آیه‌ها اظهار داشت: دشمن در این کشور، مشهد را پایلوت کرده که همه حرکت‌های دین‌ستیزی و پیغمبرستیزی خود را در این شهر پیاده و نمونه‌برداری کند که چه حرکتی مؤثر است تا آن را به تمام کشور تصری دهد.

وی با بیان اینکه از بعد از شهادت حضرت تا امروز، حرکتی در توهین امام رخ نداده بود، متذکر شد: حرکتی که به اجتماع و روحانیت مربوط است، چه عکس‌العملی نشان داده شد؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: حوزه علمیه خراسان 15 هزار طلبه دارد، یک کلمه حرف زده نشود و برخوردی صورت نگیرد؟ در این موقعیت که دشمن، مشهد را پایلوت دین‌زدایی و اسلام‌ستیزی کند، هر روز یک حرکت، یک روزش برج سلمان است.

علم‌الهدی اضافه کرد: برخورد سخت با این موضوعات تبعات منفی دارد، این حرکت باید به‌شکل جمعی و از سوی مردم باشد، هر عنصری وارد این عرصه می‌شود، احساس شود، منفور این جامعه است، نه اینکه به‌عنوان یک نوآور در شهر شناخته شود.

وی یادآور شد: در مشهد مسئله امام رضازدایی مطرح است، جریانی راه افتادند، رنگ و صبقه امام رضا(ع) را از این شهر بگیرند، شهر گردشگری که انواع و اقسام مسائل گردشگری دارد، یک گنبد طلا هم وسطش است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار