رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان یزد یکی از برنامه‌های اساسی این هیئت ورزشی در سال 97 را نظارت و بازرسی از اماکن آبی عنوان کرد.
کد خبر: ۵۸۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 03 April 2018

محمدرضا محمدی‌نیا با اشاره به اینکه هیئت نجات‌غریق و غواصی استان یزد ازنظر کیفی رشد مطلوبی نداشته است، گفت: ازنظر کمی بر اساس تعداد ناجیان رشد خوبی را داشته است.

وی برگزاری کلاس‌های بازآموزی و آمادگی ناجیان بانو و آقا، همایش ناجیان بانو و آقا در اواخر اردیبهشت‌ماه، برگزاری کلاس‌های نجات‌غریق درجه 2 بانوان و آقایان، برگزاری کلاس ارتقاء نجات‌غریق درجه‌یک و دو در بخش آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات نجات‌غریق در چند مرحله برای بانوان و آقایان را از برنامه‌های این هیئت ورزشی در سال 97 اعلام کرد.

 محمدی نیا شرکت در مسابقات نجات و غریق کشوری، اعزام ناجیان واجدالشرایط برای کلاس‌های مدرسی نجات‌غریق آقایان و بانوان در تهران را از مسابقات دانست که در سال 97 برای این رشته ورزشی در نظر گرفته‌شده است.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان یزد نظارت و بازرسی از اماکن آبی در طول سال را یکی از برنامه‌های اساسی این هیئت ورزشی در سال 97 دانست و گفت: نتیجه این نظارت و بازرسی‌ها به ادارات ورزش هر شهرستان و به اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خواهد رسید.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در بحث کمی برگزاری کلاس نجات‌غریق و در بحث کیفی با برگزاری کلاس‌های توجیهی و بازآموزی که در طول سال 97 انجام می‌شود، ناجیان با دانش روز آشنا شوند و بتوانیم این رشته ورزشی را تقویت کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار