معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 107 هزار و 771 دانش‌آموز اردبیلی در مقطع ابتدایی ثبت‌نام کرد‌ه‌اند.
کد خبر: ۵۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 06 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی جوادی پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی همچنان ادامه دارد که امیدواریم بدون مشکل خاص و محدودیت ثبت‌نام در مدارس به انجام برسد.

وی گفت: شیوه‌نامه ساماندهی نیروی انسانی قبل از آغاز ثبت نام در جلساتی با حضور معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش نواحی و مناطق مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: مدرسان کتب جدید‌ التألیف پایه‌های پنجم ابتدایی و نهم دوره اول متوسطه مشخص شده‌اند که بعد از ماه مبارک رمضان به وزارت اعزام خواهند شد.

جوادی تصریح کرد: در مقطع ابتدایی در سطح استان یک هزار و 360 واحد آموزشی کلاس با 5 هزار و 53 کلاس درس داریم.

این مسئول ادامه داد: در دوره متوسطه دوره اول نیز متوسطه دوره اول 517 واحد آموزشی دولتی با 5 هزار و 53 کلاس درس در این استان فعالیت می‌کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در متوسطه دوره دوم نظری 195 واحد آموزشی دولتی با یک هزار و 40 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید تدارک دیده شده است.

جوادی تعداد هنرستان‌های کلاس درس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را نیز 205 واحد آموزشی دولتی با 779 کلاس درس اعلام کرد و گفت: مدارس استثنایی با 167 کلاس درس در سال تحصیلی جدید آماده ارائه خدمات است.

* درخشش هنرجویان هنرستان‌های اردبیل در جشنواره کشوری

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بیان کرد: تعداد 4 اثر از استان اردبیل به مرحله عملی کشوری شانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان‌های شاخه فنی و حرفه‌ای راه یافته است.

شهداد عبدالهی افزود: در بخش هنرآموزی 2 اثر از حجت مجرد هنرآموز رشته گرافیک و در بخش هنرجویی یک اثر از هنرجو سودا نظری و یک اثر از هنرجو حمید غنی‌پور به مرحله کشوری راه یافته اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار