شهردار کیان:
شهردار کیان گفت: سرانه فضای سبز این شهر به ازای هر نفر به 8.68 مترمربع رسید.
کد خبر: ۵۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 05 July 2015
شیرزاد خسروی اظهار کرد: سرانه فضای سبز به ازای هر نفر در شهر کیان قبلا دو و نیم مترمربع بود که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهرداری این شهر به بیش از 8.68 مترمربع رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان فضای چمن‌کاری شده در شهر کیان 30 هزار و 865 مترمربع است، افزود: این میزان فضای سیز شامل پارک محله‌ای سیابین، کوی امام حسین، پارک قزا‌لحصار، بلوار انقلاب، آزادگان و گلزار شهدای این شهر است.

خسروی با بیان اینکه در چهارماهه نخست سال جاری 10 هزار مترمربع چمن‌کاری در خیابان تجره این شهر انجام شده است، بیان داشت: چمن‌کاری خیابان تجره و پارک قزل‌الحصار در شهر کیان در مقایسه با سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

شهردار کیان گفت: در حال حاضر 130 هزار هکتار مساحت شهر کیان بافت فرسوده هستند که اقدامات لازم برای بازسازی این بافت‌های فرسوده در دستور کار شهرداری این شهر قرار گرفته است.

خسروی حذف نقاط حادثه‌خیز شهر کیان را ضروری دانست و افزود: این امر در سال جاری به صورت ویژه از سوی شهرداری پیگیری شده که تا امروز با صرف اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیون ریال نقطه حادثه‌خیز میدان پیامبراعظم(ص)، مسیر جوی خیابان تجره و احمدآباد و مشکل نرده‌گذاری این خیابان برطرف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار