استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود، گفت: خستگی‌ در مرام ایشان نبود.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ 21 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ویژه برنامه گرامیداشت شهیدان آیت‌الله رئیسی و هیات همراه در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی مرد میدان و مرد جهاد بود، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در آئین استقبال از ایشان در سفر به استان مایه امید دوستان و ناامیدی دشمنان شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: حضور حماسی و بی‌سابقه مردم چهارمحال و بختیاری از آیت‌الله رئیسی- رئیس‌جمهور در سفر به این استان در زمستان سال گذشته از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی به جهان مخابره شد، این حضور پرشور و خودجوش نشان از قدرشناسی مردم در برابر خدمات ایشان داشت، مردم چهارمحال و بختیاری در این استقبال سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به مردمی بودن آیت‌الله ابراهیم رئیسی، یادآور شد: ایشان در حوادث به‌صورت میدانی بحران را مدیریت می‌کردند، در برف سنگین سال گذشته، ایشان در سفر چین حضور داشتند، اما شخصا پیگیر موضوع بودند و امکانات کشور را بسیج کردند تا مشکل مردم این شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

حیدری پاکدستی و اخلاص را از بزرگترین ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: خلوص نیست ایشان زبانزد بود و در محراب نماز تمام توجهشان به نماز بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در سفر به چهارمحال و بختیاری به لبد- محروم‌ترین منطقه در این استان سفر کردند، خاطرنشان کرد: سفر ایشان به این منطقه مایه خیر و برکت شد، ایشان می‌گفتند تا زمانی که محرومیت از این مناطق محروم رخت ببند، به مناطق محروم سفر خواهم کرد.

وی با بیان اینکه توصیه آیت‌الله رئیسی به دولتمردان دوری از حاشیه و حل مشکلات کشور بود، تصریح کرد: ایشان منافع کشور را به منافع شخصی ترجیح می‌دادند، در جلسات صحبت‌های استانداران را می‌شنیدند و تصمیمات خوبی اتخاذ می‌کردند.

حیدری تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی به فکر محرومان بود، توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات با اولویت مناطق محروم در دستور کار ایشان بود و در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری اعتبارات قابل توجهی به استان برای احیای واحدهای راکد و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام اختصاص پیدا کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود، بیان کرد: خستگی‌ در مرام ایشان نبود، نباید اجازه بدهیم دشمن شاد شویم، ایشان در برابر بی‌اخلاقی‌ها سکوت می‌کردند تا شکاف در کشور شکل نگیرد.

وی تاکید کرد: ایجاد وفاق و همدلی از صفات بارز آیت‌الله رئیسی بود، مهمترین سلاح در برابر در برابر دشمنان جمهوری اسلامی در شرایط کنونی وحدت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار