مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پیگیری و رایزنی برای افزایش بودجه هیات های ورزشی استان خبرداد.
کد خبر: ۵۷۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 04 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ با بیان اینکه بودجه ای که از طرف فدراسیون ها به هیات های ورزشی استان پرداخت می شود کافی نیست، اظهارکرد: به شدت پیگیر افزایش بودجه هیات های مختلف ورزشی استان هستیم و رایزنی‌هایی نیز تاکنون انجام داده ایم.

وی افزود: در حال حاضر میزان کمکی که از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات های ورزشی می‌شود بیشتر از پرداختی فدراسیون ها است، درحالیکه باید عکس این موضوع باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: باید فضا را به سمت هیات های ورزشی که در استان قوی هستند ببریم و توجه بیشتری به این هیات ها شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان ها نیز این رشته ها را باید تقویت کنیم.

حسینی همچنین به نایب قهرمانی تیم هندبال کرمانشاه در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اشاره کرد و افزود: هندبال کرمانشاه پتانسیل های بسیار خوبی دارد و اگر امروز به مقام نایب قهرمانی نوجوانان کشور دست یافت نشان از تلاش و عملکرد مناسب این هیات است.

وی با بیان اینکه تعداد هندبالیست های بیمه شده استان کم است، اضافه کرد: سعی خواهیم کرد به ورزشکاران این رشته به ویژه در شهرستان ها بیشتر کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تلاش تیم هندبال شهرستان اسلام آبادغرب برای حضور در مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و یادآورشد: اینکه یک تیم شهرستانی استان شجاعت و احساس رقابت با تیم های بزرگ کشور را دارد، ستودنی است و ما نیز برای حضور این تیم در لیگ برتر کمک خواهیم کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار