استان اردبیل قطب وزنه برداری کشور است
در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی می‌توان به حضور سه وزنه‌بردار اردبیلی که هر کدام از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار هستند، اشاره کرد.
کد خبر: ۵۷۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 27 February 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با توجه به نزدیک شدن به آغاز مسابقات آسیایی اندونزی و قهرمانی جهان، با برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان در کمپ تیم‌های ملی با نظم و انظباط خاصی در حال پیگیری است.

در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی می‌توان به حضور سه وزنه‌بردار اردبیلی که هر کدام از شانس بسیار مناسبی برای کسب مدال در اوزان خود برخوردار هستند، اشاره کرد.

سعید علی‌حسینی، سعید محمدپور و پیمان جان وزنه‌برداران اردبیلی حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های آسیایی اندونزی و رقابت‌های جهانی خواهند بود.

این اردوی آماده‌سازی از روز شنبه پنجم اسفند ماه آغاز گردیده و زیرنظرمحمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در حال برگزاری است.

این مرحله از اردوی وزنه برداری بزرگسالان اولین مرحله از اردوهای درنظر گرفته شده تیم ملی خواهد بود  که با حضور وزنه‌برداران منتخب کشور که هر کدام از سابقه کسب مدال‌های رنگین در رقابت‌های مهم بین‌المللی برخوردار هستند، در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.

استان اردبیل همواره به عنوان یکی از قطب‌های وزنه‌برداری کشور مطرح شده و در طول تاریخ این رشته، جوانان شایسته اردبیلی در اوزان مختلف موفق به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان شدند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار