رییس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشستی مشترك كه با حضور مدیران دو مجموعه برگزار شد، به بررسی راهكارهای توسعه همكاری‌های مشترك پرداختند.
کد خبر: ۵۶۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 21 February 2018

بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نشست، گفت: بنده و دیگر همكاران در مجموعه شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز تعصب داریم و حمایت از ساخت داخل و همكاری با جهاد دانشگاهی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی افزود: در استفاده از ظرفیت‌های فناورانه كشور، به‌ویژه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی باید جدیت داشته باشیم و مغلوب خارجی‌ها، مخصوصا چینی‌ها نشویم. در برخورد با شعار سال و موضوع اقتصاد مقاومتی، نباید به صورت شعاری اقدام شود، بلكه باید در عمل و كار بتوانیم نیازهای صنعت را با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فناورانه جهاد دانشگاهی بومی كنیم.

عالی‌پور گفت: حمایت همه‌جانبه از سازندگان و فناوران داخلی، هدف شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب است و می‌توان پروژه‌های فناورانه بزرگ و پیچیده را با كمك جهاد دانشگاهی به شكلی مطلوب اجرایی كنیم؛ تا به حال نیز هر پروژه‌ای را با كمك جهاد دانشگاهی اجرا كرده‌ایم، جهاد دانشگاهی موفق و سربلند بوده است.

وی ادامه داد: شخصا مسئولیت استفاده از توانمندی‌های سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت، به‌ویژه جهاد دانشگاهی را بر عهده می‌گیرم و اعتقاد دارم جهاد دانشگاهی در بومی‌سازی فناوری همیشه موفق است؛ به همین دلیل از همكاران در شركت نفت می‌خواهم كه از توانمندی جهاد دانشگاهی در اجرای پروژه‌ها استفاده كنند، زیرا برای ایجاد اشتغال و بومی‌سازی فناوری، باید از ظرفیت سازندگان داخلی حمایت كنیم.

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفخیز جنوب گفت: سازندگان داخلی و جهاد دانشگاهی باید اجازه حضور در پروژه‌ها را داشته باشند و مطمئن هستیم كه سازندگان داخلی مانند جهاد دانشگاهی از بسیاری از شركت‌های خارجی در اجرای پروژه‌ها موفق‌تر هستند.

دكتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های در حال اجرا در جهاد دانشگاهی، از آمادگی این نهاد در زمینه توسعه همكاری‌ها با شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار