جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: روز قدس مایه عزت، روز آزمایش بزرگ امت اسلامی و روز دمیدن خون در رگ‌های جهان اسلام است.
کد خبر: ۵۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 03 July 2015
تابناک بوشهر: غلام عباس احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان دشتی ضمن تبریک میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: روز قدس امسال مصادف است با سالروز کشتار بیش از 528 کودک مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی و متأسفانه شاهد کشتار کودکان مظلوم یمن توسط رژیم آل سعود هستیم.

وی ادامه داد: امروز در خاورمیانه شاهد جنگ‌های نیابتی، اختلافات، چنددستگی‌ها و تفرقه‌افکنی‌هایی که توسط استکبار میان کشورهای اسلامی به وقوع پیوسته هستیم و این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

احمدی تأکید کرد: این را همه بدانند مسئله فلسطین از دستور کار جمهوری اسلامی خارج نخواهد شد، مسئله فلسطین عرصه یک مجاهدت واجب اسلامی است و هیچ حادثه‌ای ما را از مسئله فلسطین جدا نمی‌کند.

احمدی اضافه کرد: با عنایت به تدبیر امام خامنه‌ای ضرورت دارد که در برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز جهانی قدس سیاست‌های تبلیغی در کنار بحث اصلی که اجتماع مردم است را آغاز کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های هدف، برجسته‌سازی جنایات سانسور شده رژیم صهیونیستی، آل سعود و آمریکا و معطوف‌سازی جهانیان به‌ویژه ملل اسلامی نسبت به اعتراض در کشتار بی‌شرمانه کودکان فلسطین و یمن است.

وی افزود: از ظرفیت روحانیونی که در منطقه حضور دارند بیشتر استفاده شود، به‌ویژه در مسئله روز جهانی قدس و افشاگری بیشتر رژیم آل سعود با رژیم آل یهود در کشتار کودکان غزه، فلسطین و یمن، همان‌طور که آل یهود برای رسیدن به اهدافش دست به هر جنایتی زد و موفق نشد، امروز آل سعود با به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع یمن دست به هر جنایتی می‌زند که به اهداف شوم خود برسد.

احمدی تأکید کرد: نمایشگاه عکس از جنایت‌های آل یهود و آل سعود در فلسطین، غزه و یمن و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در قالب شعر، عکس، پیام‌های کوتاه و با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهرها و بخش‌های شهرستان می‌تواند رژیم‌های خون‌آشام را بیشتر به مردم معرفی کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار