تابناک چهارمحال وبختیاری- نخستین جلسه دفاع از پایان‌نامه کار‌شناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در پردیس بحرالعلوم این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 01 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- تیمور نظری‌فرد اظهار کرد: جلسه دفاع از پایان‌نامه کار‌شناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان استان امروز با حضور استادان داور، مشاور و راهنما برگزار شد و دانشجوی کار‌شناسی ارشد این رشته پایان‌نامه خود را با موضوع «تحلیل محتوی کتاب‌های آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به روش ویلیام رومی» ارائه داد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همواره باید بسترهای لازم برای حضور مؤثر دانشجویان و دانش‌آموختگان در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی جامعه به ویژه جامعه فرهنگیان ایجاد ‌شود، تصریح کرد: تقویت شأن و جایگاه معلمی، جلب همکاری و تعامل نیروهای ستادی وزارت آموزش و پرورش و تاثیرگذاری بر سایر معلمان نظام آموزش و پرورش در جهت ادامه تحصیل و ارتقاء مهارت‌های معلمی از جمله اهداف دانشگاه فرهنگیان است.
وی در پایان برگزاری همایش مدیران میزبان دانش‌آموختگان، برگزاری جلسه هفته کیفیت آموزشی و جلسه کمیته کارورزی استان و تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه را از جمله فعالیت‌های انجام شده حوزه آموزشی این دانشگاه برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار