مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح تا پایان آذرماه سال جاری بیش از 3 میلیون 100 هزار نسخه الکترونیکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی، صادر شده است.
کد خبر: ۵۵۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 18 January 2018
به گزارش تابناک : دکتر حمید داستانی عنوان کرد: طرح نسخه الکترونیکی از دی ماه سال گذشته در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان خراسان رضوی آغاز و استفاده از دفترچه  در این مراکز حذف شد. 
وی اظهارداشت: این طرح در  خراسان رضوی به عنوان اولین استان در کشور  اجرا و طی مدت 20 روز تمامی مراکز درمانی تامین  اجتماعی در سطح استان مجهز به سیستم اجرای طرح نسخه الکترونیکی شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: به این ترتیب امور مربوط به درمان بیمارانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند شامل نسخه نویسی، ارائه نسخه به داروخانه و... با ارائه کارت ملی از طریق سیستم انجام خواهد شد.
داستانی بیان کرد: از جمله مزایای این طرح ذخیره سوابق بیمارانی است که به این مراکز مراجعه کرده‌اند، هم‌چنین نیاز کم‌تر به تعویض دفترچه، جلوگیری
از رفت‌وآمدهای غیر ضروری و سرعت بخشیدن به  مراحل درمان از دیگر مزایای این طرح است.
 گفتنی است تعداد دفترچه‌های تامین اجتماعی  صادر شده در کل استان 2 میلیون 700 هزار است که از این تعداد یک میلیون 600 هزار مربوط به مشهد است.
 
 
 
 
منبع : شهرآرا آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار