مدیر شعب استان کرمانشاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت:هزینه ساخت سه باب مدرسه روستایی و سه خانه بهداشت توسط مدیریت این شعب تقبل شده وبرای ساخت هر یک از این مدارس و خانه های بهداشت یک هزار و 500 میلیون ریال و در مجموعا 9 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 27 December 2017

به گزارش خبرنگار  تابناک، محمدصفا میرزایی در نشست خبری که امروز برگزار شد،افزود:دو هزار فقره تسهیلات 50 میلیون ریالی برای تامین نیازهای اساسی زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص داده شده که استارت پرداخت 800 فقره وام در چهار شهرستان سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و گیلانغرب هر شهرستان 200 فقره زده شده است.

وی خاطر نشان کرد:تسهیلات زلزله زدگان در 9 شهرستان مشمول امهال شده که حدود 19 هزار فقره تسهیلات به
مبلغ  1100 میلیارد ریال است و هیچ قسطی افراد زلزله زده تاکنون دریافت نشده است.

مدیر شعب استان کرمانشاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد:تاکنون 72 هزار بطری آب بسته بندی شده، یکصد هزار قرص نان، 71 هزار پاکت آبمیوه، کیک و کلوچه و مقدار زیادی پتو، لباس گرم، دارو، شیرخشک و سایر مایحتاج ضروری از سوی همکاران این بانک تهیه وبه مناطق زلزله زده ارسال شد.

 میرزایی اظهار داشت:4700 روز حقوق کارکنان سراسر کشور این بانک به مبلغ دو میلیارد و 820 میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه  اختصاص داده شده  که 419 روز حقوق مربوط به کارکنان بانک در کرمانشاه است.

وی  ابراز داشت:سه شعبه قصرشیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در مجموع حدود یک میلیارد ریال خسارت دید ند وکه کار بازسازی آنها از همان شب اول آغاز و در حال حاضر در مشغول ارایه خدمات به مشتریان هستند.

مدیر شعب استان کرمانشاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت:بانک مهر ایران بانکی قرض‌الحسنه برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر است که تسهیلات با بهره 4درصدی را برای مواردی مانند وام ازدواج، تامین جهیزیه، هزینه درمان، هزینه تحصیل، اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و تا سقف 200 میلیون ریال پرداخت می‌کند.

وی بیان داشت:این شعبهظرف مدت یک هفته تسهیلات ازدواج را پرداخت می کندو تا کنون 12 هزار و 616 فقره تسهیلات به مبلغ 480 میلیارد ریال وام ازدواج  پرداخت کرده است.

به گفته این مسبول:از ابتدای سال 21 هزار فقره معادل 2141 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که 932 فقره به ارزش بیش از 94 میلیارد ریال مربوط به وام ازدواج است.

میرزایی تاکید کرد:منابع این بانک در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 رشد داشته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار