مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: خانه‌های داوطلب جمعیت در واحدهای تولیدی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 16 February 2015

به گزارش تسنیم، بهرام غیبی در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری این سازمان با شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه جمعیت هلال احمر استان برای اجرای 7 ماده و شرکت شهرک‌های صنعتی برای اجرای 5 ماده تعهد کردند.

وی با اشاره به تعهدات جمیعت هلال احمر استان اردبیل گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، همکاری در امدادرسانی به پرسنل واحدهای صنعتی، برگزاری مانورهای عملیاتی برای حفظ و ارتقای آمادگی جامعه کارگری و تجهیز و اداره پایگاه‌های امدادی و درمانی ساخته شده در شهرک‌های صنعتی از جمله تعهدات جمعیت هلال احمر استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: راه‌اندازی خانه‌های داوطلب جمعیت در واحدهای تولیدی، اعزام کاروان‌های سلامت پزشکان داوطلب به شهرک‌های صنعتی و ساماندهی و بسته‌بندی کمک‌های اهدایی به نیازمندان و حادثه دیدگان از موارد دیگر تعهدات جمعیت هلال احمر استان بود.

غیبی با اشاره به تعهدات شرکت شهرکت‌های صنعتی بیان کرد: تخصیص زمین برای ایجاد مرکز فوریت‌های پزشکی و امدادی، همکاری با جمعیت برای فراهم کردن امکان اسکان حادثه‌دیدگان، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی و تامین محل برگزاری کلاس‌ها، مشارکت در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و صاحبان صنایع در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی و همکاری در راه‌اندازی خانه‌های داوطلب جمعیت در واحدهای تولیدی 5 تعهد شرکت شهرک‌های صنعتی استان بود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان آماده عقد تفاهم‌نامه با تمامی ادارات و سازمان‌ها است، اظهار کرد: فلسفه جمعیت هلال احمر کمک‌رسانی به هموطنان در تمامی نقاط است و در این راستا آماده همکاری با سازمان‌های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی را برای کاهش آسیب‌ها و امدادرسانی‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار