رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه عنوان کرد؛
امیرحسین سبزی پور رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون بین ۱۴ هزار و ۶۷۸ خانوار شهرستان کالا برگ یک تا هفت نفره توزیع شد.
کد خبر: ۵۳۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 10 December 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، امیرحسین سبزی پور رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون بین ۱۴ هزار و ۶۷۸ خانوار شهرستان کالا برگ یک تا هفت نفره توزیع شد.

مصرف بیش از ۴۰ میلیون لیتر انواع سوخت تا پایان آبان ماه در کهگیلویه/توزیع بیش از ۲/۵ میلیون لیتر نفت سفید بین بخش های مختلف شهرستان

سبزی پور گفت: کالا برگ یک و 2 نفره بین سه هزار خانوار، سه و چهاره نفره بین 6 هزار ، پنج و 6 نفره بین چهار هزارو 500 خانوار و هفت نفره بین یک هزارو 178 خانوار توزیع شد.
وی بیان کرد: کالا برگ مرحله دوم بین خانوارهایی توزیع خواهد شد که فاقد گاز طبیعی بوده و از نفت سفید به عنوان سوخت استفاده می کنند.
سبزی پور افزود: سهمیه کالابرگ خانوارهای یک تا چهار نفره 230 لیتر و پنج، 6 و هفت نفره 440 لیتر با قیمت مصوب لیتری یک هزار 500 ریال است.
وی اظهار کرد: تاکنون در بخش های مختلف شهرستان 2 میلیون 700 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است.
سبزی پور گفت: 140 هزار لیتر نفت در حوزه عشایری شهرستان نیز توزیع شد.
وی تصریح کرد: بیش از 45 عامل در حوزه عشایری و بخش های مختلف شهری و روستایی شهرستان کار توزیع نفت سفید را به عهده دارند.
به گزارش ایرنا، رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی کهگیلویه بیان کرد: در این راستا 25 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین، 14 میلیون 760 هزار لیتر گازوئیل، و هفت میلیون 855 متر مکعب سی ان جی تا پایان آبان سال جاری در سطح شهرستان نیز توزیع و مصرف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار