با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل و تجلیل از 4 غرفه برتر نمایشگاه هفته مبارزه با مواد مخدر در اردبیل به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 27 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در تالار ختایی اردبیل برگزار شد، با حضور مسئولان از چهار غرفه برتر شامل غرفه دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، مرکز بهبود اقامتی اردبیل و انجمن پیشگیری اولیه فتوح با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: قاچاق مواد مخدر به یک تجارت سودآور در دنیا تبدیل شده است که با هدایت و رهبری استکبار جهانی کشورهای جهان سوم در معرض آسیب و خطر هستند، به همین منظور همه باید در مقابله با این پدیده شوم هوشیاری و مراقبت خود را حفظ کنند.

طاهر شریفی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر با سرمایه‌گذاری کلان تجهیزات،‌ امکانات و نیروی انسانی در مرزهای گسترده شرق کشور تلاش کرده تا باندهای مختلف را متلاشی و قاچاقچیان را از ورود به این عرصه منع کند که به رغم همه این تلاش‌ها همچنان حجم ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در دنیا نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به نیت شوم استکبار گفت: نظام استکباری به هر نحو ممکن تلاش می‌کند تا نسل جوان و نوجوان ما را آلوده به مواد افیونی کند تا با متزلزل کردن نظام اجتماعی و خانوادگی و تزلزل در باورهای نسل آینده آنها را به نقطه استیصال بکشاند.

در این مراسم دبیر مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز با بیان اینکه تعداد معتادان در گروه‌های سنی جوان و نوجوان و بانوان همه ساله در حال افزایش است، بیان کرد: اگر به فکر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر نباشیم قطعاً با شکست روبه‌رو خواهیم شد.

صادق سروری افزود: کشور به صورت همه‌جانبه مورد تهدید این آسیب جدی بوده و نگران‌کننده‌تر از آن، گرایش به مواد صنعتی است که دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانواده‌ها را چندین برابر کرده است.

وی به برگزاری نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در مرکز استان اشاره کرد و گفت: در دو بخش برای افراد سالم و همچنین افراد گرفتار در دام اعتیاد برنامه‌های درمان و پیشگیری را مدنظر قرار دادیم، چراکه بر این باوریم که هدف اصلی از این نمایشگاه‌ها آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی واقعی است.

گفتنی است، نمایشگاه هفته مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل که از یک هفته پیش آغاز شده بود، در 13 غرفه در نگارخانه ختایی اردبیل محل حضور و بازدید هموطنان و خانواده‌ها بود که امروز با تجلیل از چهار غرفه برتر از تلاش‌ها و زحمات دستگاه‌های مختلف و فعالان بخش غیردولتی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار