کد خبر: ۵۳۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 28 November 2017
کنسرت بزرگ هنرمند محبوب بویراحمدی واستان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه در یاسوج برگزار می‌شود .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کنسرت گروه موسیقی کرنا به حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه توسط هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد تقریبا در مدت ۴۰ دقیقه و در دو بخش سنتي و محلي با صدای کاظم کریمی، خواننده محبوب لر زبان پنج‌شنبه، ۹ آذرماه ساعت ۱۹در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر یاسوج برگزار خواهد شد.
در اجرای این کنسرت حمید آقاجری با تار، محسن نیک‌پور با سنتور، مرتضی جابری با بم تار، پژمان سیدی با تنبک، رشید شعبانی با کرنا و ساعد اسلامی با نقاره کاظم کریمی را همراهی خواهند کرد همچنین در گروه موسيقي باربد محمد آیین با هارمونيكا، مهبد بيضايي سنتور و با صداي احسان حيدري همکاری می‌کنند.
عواید این کنسرت بصورت ۱۰۰درصد به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
درود فرآوان

با سپاس از اینکه این خبر برگزاری کنسرت خیریه رو ،که نشان از همدلی و مردانگی و همبستگی مردم ایران زمین داره رو پوشش دادین ولی متاسفانه باید بگم که خبر شما در بخش اجرای گروه پاپ بسیار ناقص و حتی اشتباه هست.مثلا آقای مهبد بیضایی پیانو نواختن و نه سنتور و همچنین آقای احسان حیدری سرپرست و بنیان گذار و آهنگ ساز گروه باربد نیز هستن و در دنیای موسیقی پاپ تنها خواننده و گروه باربد تنها نماینده استان در جشنواره سی ام موسیقی فجر بودن ولی به علت عدم آگاهی نویسنده خبر ایشون و گروه شون رو تحت تاثیر و پوشش اجرای آقای کاظم کریمی بسیار کمرنگ و در حاشیه قراردادند.حال آنکه استقبال از آقای حیدری در زمان برگزاری کنسرت بسیار بیشتر و پر رنگ تر بود.
امیدوارم که در خبرهای بعدی شاهد انعکاس بهتر ،دقیقتر و بی طرفانه تری از سایت محترم شما باشیم.

با سپاس
یک ایرانی عاشق وطن
مهرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
این حالت پوشش خبری واقعا قلب آدمو به درد میاره و ارزشهای آقای کریمی رو هم زیر سوال میبره٬این همه هنرمند نوازنده اونجا حضور داشتن که واقعا اجرای بی نظیری داشتن٬استاد حیدری هم هم نوازنده گیتار بودن و هم اینکه واقعا خواننده قوی و خوش صدایی هستند٬از طرفی هم٬به قول این دوستمون که نظر دادن٬آقای بیضایی نوازنده پیانو بودن٬نه سنتور. امیدوارم از این به بعد اون خبرنکارهایی که میخوان خبری رو انعکاس بدن٬به دور از حاشیه و با علم کامل اون خبر رو پوشش بدن و اطلاعات شخصی خودشون رو هم بالا ببرن که بتونن پیانو و سنتور رو از هم تشخیص بدن.
تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار