کد خبر: ۵۲۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 26 November 2017
عمده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سایر استان ها از درآمد کمتر و به طبع توان مالی پایین تری برخوردارند.

به گزارش بویرنیوز، این روزها در رسانه ها خبری از جمعه سیاه در برخی کشورها و حتی برخی استان های ایران پخش شد که در آن به عرضه با تخفیف باورنکردنی اقلام با کیفیت اشاره داشت.

در کهگیلویه و بویراحمد اما برعکس است، اینجا همه هفته سیاه است البته به واسطه گرانی و نبود نظارت های دقیق و کافی!

کافیست برای خرید کالایی به چندین مغازه مراجعه کنید و به وضوح اختلاف عجیب اجناس یکسان در مغازه های متفاوت را مشاهده کنید.

برخی از مخاطبان بویرنیوز با ابراز گلایه از تفاوت قیمت کالاهای یکسان در مغازه های مختلف از کمرنگ بودن نظات بر قیمت گذاری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد گفتند.

مردم از تفاوت معنادار قیمت ها حتی در مواد خوراکی و میوه می نالند و خواستار سامان بخشیدن به وضع کنونی هستند.

به عقیده مردم ایجاد مراکز خرید و فروش ارزان و رقابتی برای کهگیلویه و بویراحمد که عمده مردمش از درآمد کم و ناچیزی برخوردارند یک تکلیف فراموش شده است که باید با جدیت دنبال شود.

گلایه مردم اما به اینجا ختم نمی شود، بی اعتمادی به فروشنده ها و قیمت ها حتی در فروش های با تخفیف نیز وجود دارد، به عقیده مردم قیمت ها آنهم برای اجناس متوسط، رقمی بالا گفته می شود و بعد مثلاً تخفیف می گذارند و در نهایت کلاهی گشاد بر سر مردم می گذارند.

مخاطبان بویرنیوز می گویند، در استان ما همه روزهای هفته سیاه است سیاه از نوع گرانی و چپاول جیب مردم توسط فروشنده هایی که آنچنان نظارتی بر آنها نیست!

به گزارش بویرنیوز، با توجه به وضع اقتصادی مردم استان باید تدابیری اتخاذ شود تا به ویژه در زمینه انواع اجناس خوراکی، میوه و پوشاک مکان های ویژه فروش رقابتی و ارزان قیمت ایجاد شود تا هم رونق عرضه و فروش و هم بالا رفتن قدرت خرید مردم را ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار