در این مدت در خط 2 قطار شهری مشهد، 40 هزار و 427 نفر جابه‌جا شده‌اند که امیدواریم با اتصال این خط به خط یک قطار شهری مشهد شاهد افزایش تعداد مسافران باشیم.
کد خبر: ۵۱۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 05 November 2017
به گزارش تابناک : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در مهرماه سال 96 حدود 3 میلیون و 700 هزار نفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد مقدس جابه‌جا شده‌اند.

قاسم طاهری در ارتباط با میزان جابه‌جایی مسافران در خطوط قطار شهری مشهد اظهار کرد: امروز با توجه به آلودگی هوای شهر مشهد مقدس توسعه خطوط ریلی و استفاده بیشتر مردم از این حمل و نقل پاک بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: در واقع استفاده از خطوط قطار شهری سبب کاهش ترافیک و همچنین آلایندگی‌های محیط زیستی در سطح شهر می‌شود.

طاهری بیان کرد: در مهرماه امسال، 3 میلیون و 656 هزار و 985 نفر از طریق خط یک قطار شهری مشهد جابه‌جا شده‌اند که به ترتیب ایستگاه‌های بسیج، شریعتی، پارک ملت و غدیر پرترددترین ایستگاه‌ها در این ماه بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در خط 2 قطار شهری مشهد نیز در این مدت، 40 هزار و 427 نفر جابه‌جا شده‌اند که امیدواریم با اتصال این خط به خط یک قطار شهری مشهد شاهد افزایش تعداد مسافران باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه در 7 ماهه امسال حدود 24 میلیون نفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد جابه‌جا شده‌اند، خاطرنشان کرد: این تعداد سفر در صورت عدم وجود قطار شهری باید از طریق خودروهای شخصی، اتوبوس و تاکسی انجام می‌شد که قطعاً در کوتاه مدت و بلند مدت مشکلاتی را برای شهروندان فراهم می‌کرد.






منبع : تین نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار