نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم نمی‌رود، گفت: دانش‌آموزان، نیروهای پیشران ایران اسلامی با آباد کردن سنگر علم و دانش همچنان می‌توانند تیری در چشم دشمن باشند.
کد خبر: ۵۱۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 04 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سید قاسم جاسمی با اشاره به تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه‌«روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، اظهار داشت: 13 آبان‌ماه در تاریخ یادآور وقایع مهمی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به تبعید امام خمینی(ره) در پی اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون در مورخه 13 آبان‌ماه سال 43 اشاره و بیان کرد: تعدای از دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان‌ماه سال 57 در راستای مخالفت با رژیم پهلوی در محوطه دانشگاه تهران تجمع کردند که با بسته شدن درب‌ها هدف تیراندازی مأموران حکومت قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه  13‌ آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استبار جهانی است، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان‌ماه سال 58  انقلابی دیگری بود که نشان داد ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم نمی‌رود، برای به کرسی نشاندن حقیقت خون می‌دهد این خون خاص قشر خاصی نیست، فرزندان ایران زمین برای مقابله با استکبار همیشه آماده در میدان هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار