کد خبر: ۵۱۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 02 November 2017

ابراهیم امامی با اشاره به اینکه این افراد با انتشار خبر کذب موجب تشویق اذهان عمومی شدند ،افزود: کارخانه شیرآلات قهرمان از زمان فعالیت با هیچ مشکلی روبرو نشده و هم اکنون به فعالیت تولیدی را ادامه می دهد.

در چند روز اخیر برخی از کانال های تلگرامی تعطیلی کارخانه شیرآلات قهرمان گرمی را با تصاویر تجمع کارگران این کارخانه انتشار دادند که با واکنش فرماندار گرمی مواجه شد.

کارخانه شیرآلات قهرمان به عنوان بزرگترین کارخانه شیرآلات خاورمیانه در روستای بیلداشی از توابع بخش مرکزی شهرستان گرمی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۴ هکتار احداث شده و فاز اول آن در سال ۹۳ به بهره بردرای رسید و هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر در این کارخانه مشغول بکار هستند .

در بلندمدت تکمیل فاز بعدی این کارخانه مد نظر است که با ایجاد ۱۰۰ سوله و اشتغال یکهزار نفر به یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی در منطقه تبدیل خواهد شد.

فرماندار گرمی با شاره به اینکه بزودی فاز جدید کارخانه افتتاح می شود گفت: تکمیل این واحد بزرگ تولیدی می‌تواند به رفع بیکاری که مهم‌ترین مشکل منطقه گرمی است کمک کند و بهترین شرایط را برای اشتغال پایدار و مولد فراهم آورد.

امامی در باره انتشار تصاویر اعتراض آمیز کارگران در فضای مجازی بیان کرد : این کارخانه بخشی از کار خود را به صورت اجاره ای به پیمانکار واگذار کرده است که تصاویر انتشار یافته در فضای مجازی مربوط به کارگران آن شرکت می باشد.

وی گفت: در حال حاضر کارخانه شیرآلات قهرمان فعال و دارای برند معتبر است و محصولات تولیدی آن به کشورهای روسیه،آلمان و کشورهای عربی صادر می شود.

امامی به تاثیر احداث این کارخانه در گرمی اشاره کرد و گفت: احداث این کارخانه موجب مهاجرت‌های معکوس به مناطق روستایی و شهری گرمی شده و نشان می دهد فعالیت چنین واحدهای صنعتی می تواند گرمی را از رکود و بیکاری نجات دهد.
گرمی مغان در یکصد کیلومتری شمال اردبیل در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار