معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان;
معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان از اعزام امدادگران سمنانی به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 30 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان گفت : ارائه خدمات امدادی و بهداشت و درمان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که از سوی دولت برای زائران اربعین حسینی برنامه‌ریزی‌شده است.


وی با اشاره به وجود خطرات احتمالی در طول سفر بیان کرد: هلال‌احمر استان سمنان آماده هرگونه همکاری و خدمت‌رسانی به مردم را دارد.


معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با تأکید بر اینکه رعایت نکات امینی و بهداشتی از الزامات سفر است تصریح کرد : 2 دستگاه آمبولانس به همراه تعدادی امدادگر به مرز مهران اعزام شد و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات امدادی به زائران در اختیار آنان قرار داده‌شده است.


وی با اشاره به برخی نکات ایمنی در طول سفر گفت : با توجه به آغاز سفر زائران نیروهای امداد در مرز مهران و در موکب‌های مستقر در کربلا و نجف خدمت‌رسانی می‌کنند.


یحیایی با بیان برخی خدمات درمانی این نهاد بیان کرد: توزیع دارو و لوازم بهداشتی از دیگر اقداماتی است که از سوی سازمان هلال‌احمر انجام می‌شود.


وی افزود: نیروهای امدادی و تجهیزات هلال‌احمر استان سمنان تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران استان سمنان از کربلا به مرز ایران در محل مستقر خواهند بود.

برچسب ها: هلال احمر سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار