استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از نقد استقبال می کنم، گفت: رسانه ها صدای کرمانشاه در مرکز باشند.
کد خبر: ۵۱۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 28 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه ها صداي رسای کرمانشاه در مركز کشور باشند و بستری را فراهم کنند تا مطالبات ما در پایتخت شنيده شود.

وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها باید در مسیر توسعه راهگشایی کنند، اظهار کرد: رسانه ها كمك كنند فضای مثبتي در استان ايجاد كنيم و ظرفيت های پرشمار موجود را پررنگ جلوه دهيم، زیرا با کمک این مجموعه ظرفيت ها مي توان بر چالش ها غلبه كرد. 

وی با بیان اینکه از نقد رسانه ها استقبال مي كنم، گفت: از دستگاه هاي اجرايي مي خواهم در هيچ شرايطي از رسانه ها شكايت نكنند و اگر مواردی هست باید قبل از هرگونه اقدام، موضوع را در شوراي اطلاع رساني استان مطرح كنند.

بازوند افزود: متاسفانه گاهی دیده می شود چالش ها بزرگنمايي  و فرصت های بزرگ كوچک نمايي می شوند كه اين رویه اشتباه است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید موانع بر سر راه جریان سرمایه را حذف كنيم، گفت: بسیاری از موانع  موجود در مسیر سرمایه گذاری، سخت افزاری نبوده و نرم افزاري هستند.

استاندار کرمانشاه صبح امروز(شنبه) در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور یافت و از غرفه های اصحاب رسانه استان در این نمایشگاه بازدید کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار