رئیس پلیس گناوه گفت: با شناسایی انبار نگه‌داری کالای قاچاق در گناوه، بیش از ۶ هزار ۴۸۰ ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۵۱۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 25 October 2017
سرهنگ داریوش مردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با اشاره به آثار نامطلوب کالای قاچاق در بخش‌های مختلف جامعه اظهار داشت: کالاهای قاچاق به سبب اینکه بدون کنترل و نظارت وارد جامعه و بازار می‌شود سبب وارد شدن خسارت به بخش‌های سلامت، معیشت، اقتصاد و تولیدات می‌شود و استفاده از این کالاهای خسارت جبران ناپذیری بر پیکره اجتماع می‌زند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا افزود: کالاهایی که بدون پروانه گمرکی و یا مجوزهای لازم و قانونی باشد قاچاق محسوب می‌شوند  که ضمن برخورد قاطع با قاچاقچیان کالاهای قاچاق توقیف می‌شود.

رئیس پلیس گناوه با اشاره به رصد شبانه‌روزی پلیس گناوه در برخورد قاطع با متخلفان از جمله قاچاقچیان تصریح کرد: به سبب رصد شبانه‌روزی و با اشرافیت پلیس، فضای گناوه برای قاچاقچیان نامساعد و ناامن شده است.

سرهنگ مردانی از شناسایی انبار کالای قاچاق در بندر گناوه  خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی موفق شدند یک انبار کالای قاچاق در بندر گناوه را شناسایی کنند.

وی از کشف بیش از شش‌هزار و 400 ثوب البسه قاچاق در این انبار خبرداد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی، یگان امداد و هماهنگی مقام قضائی شهرستان گناوه در یک عملیات مشترک به محل مورد نظر وارد شدند و تعداد شش‌هزار و 480 ثوب پوشاک قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

رئیس پلیس گناوه با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان دو میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی گناوه قرار گرفتند.

سرهنگ مردانی افزود: متهمان این پرونده، کالاهای قاچاق  را از راه‌های مختلف و به صورت غیرقانونی وارد انبار می‌کردند و در فرصت‌های مناسب به صورت خرده و عمده به فروش می‌رساندند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار