کیومرث رحمتی پور در گفتگو با تابناک:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از دو هزار دانشجوی نیازمند در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند که از کمک هزینه و شهریه بهره مند می شوند.
کد خبر: ۵۰۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 15 October 2017
کیومرث رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: یکی از محورهای اصلی خدمات این نهاد حمایت از دانشجویان مددجو است وکمیته امداد در آستانه هر نیم سال تحصیلی شهریه و کمک هزینه تحصیل به دانشجویان تحت حمایت پرداخت می کند.

وی خاطر نشان کرد:کمک هزینه تحصیلی به منظور رفع بخشی از مشکلات مالی و تحصیل دانشجویان تحت حمایت پرداخت می شودو امسال در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان مددجو کرمانشاهی تخصیص داده شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کمک هزینه و شهریه دانشجویان به صورت بلاعوض پرداخت می شود، بیان کرد: همچنین در سال تحصیلی گذشته یک میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان کمک هزینه به دانشجویان مددجو در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

کیومرث رحمتی پور با تاکید بر اینکه کمیته امداد به منظور ورود دانشجویان فارغ التحصیل به بازارکار نیز برنامه های ویژه ای را اجرا می کند، عنوان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی پس از استعدادسنجی، آموزش متناسب با رشته تحصیلی و همچنین دریافت تسهیلات خودکفایی برای ورود به بازار کار آماده می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار