مختار برزگرفرد در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: فرهنگی بازنشسته پاوه‌ای فیش حج تمتع خود را برای راه‌اندازی کارگاه تولیدی به نفع دانشجویان و زوج‌های جوان نیازمند اهداء کرد.
کد خبر: ۵۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 08 October 2017
 مختار برزگرفرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: یکی از بانوان بازنشسته فرهنگی شهرستان پاوه در اقدامی خداپسندانه فیش حج تمتع خود را جهت راه اندازی کارگاه تولیدی که عواید آن به نفع دانشجویان و زوج های جوان نیازمند هزینه شود، اهداء کرد.

وی خاطز نشان کرد: این فرهنگی حاضر به رسانه ای شدن نام خود نشده است، واین بانوی خیر که پیشتر نیز به حج عمره مشرف شده و اکنون به دلیل بیماری جسمی قادر به ادای فریضه حج تمتع نیست در اقدامی خداپسندانه قصد دارد عواید حاصل از فروش این فیش را به نیازمندان کمک کند.

برزگرفرد ارزش تقریبی این فیش را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با این اقدام برای اولین بار در شهرستان پاوه کارگاهی تولیدی جهت کمک به نیازمندان راه اندازی می شود تا علاوه بر اشتغالزایی تعدادی از جوانان بخشی از عواید کارگاه به دانشجویان و زوج های جوان نیازمند تعلق گیرد.

مدیر آموزش و پرورش پاوه ضمن تقدیر از اقدام پسندیده این بانوی فرهنگی، اظهار کرد: بزودی ضمن برگزاری جلساتی با همکاری و همراهی تعدای از فرهنگیان و خیرین نیک اندیش شهرستان نسبت به عملی نمودن نیت خداپسندانه این فرهنگی بازنشسته اقدام می شود.

گفتگو از صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار