تابناک گزارش می دهد؛
سید لطف الله فروزان به شائباتی که شب گذشته در فضای مجازی مطرح شد پاسخ داد.
کد خبر: ۵۰۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸ 06 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شب گذشته در فضای مجازی مطالبی در خصوص لباس مدارس شهرستان کهگیلویه و نحوه طراحی و دوخت و حتی قیمت آنها عنوان شد که این مسئله باعث شد تا در مورد آن خواهان توضیحات و پاسخگویی جهت روشن شدن شائبه به وجود آمده باشیم.
در همین مورد خبرنگار تابناک با رییس آموزش و پرورش شهرستان تماس گرفت و جویای موضوع شد.

توضیحات رییس آموزش و پرورش کهگیلویه در مورد لباس مدارس
سید لطف الله فروزان در این مورد به خبرنگار تابناک گفت: اداره آموزش و پرورش در مورد دوخت لباس مدارس شهرستان تنها وظیفه نظارتی دارد و قیمت تمام شده لباس و کیفیت دوخت و نوع پارچه لباس بر عهده اتاق اصناف و وزارت صنعت معدن و تجارت شهرستان است.
رییس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود : سالهای گذشته تعدادی از خیاطان شهرستان که وظیفه دوخت لباس مدارس را برعهده داشتند به دلیل حجم بسیار بالای تعداد لباس ها و آنکه نتوانستند در موعد مقرر و سر وقت جوابگوی مردم باشند، مشکلات زیادی برای مردم و اداره آموزش و پرورش شهرستان ایجاد کردند.
به همین دلیل اداره آموزش و پرورش شهرستان امسال تمهیدات خوبی انجام داد تا در آغاز سال تحصیلی دیگر مشکلات سالهای گذشته برای والدین و دانش آموزان مجددأ دردسری ایجاد نکند.
فروزان ادامه داد : با همکاری اتاق اصناف شهرستان تعدادی از خیاطان باسابقه این شهرستان که تجربه دوخت لباس مدارس را داشتند دعوت کرده و جلسه ای با حضور آنها تشکیل دادیم.
در این جلسه خیاطان عنوان کردند که نرخ سالهای گذشته برای ما سود خاصی ندارد و تقاضای نرخ جدیدی داشتند.
در همین راستا و با توجه به وضعیت درآمد مردم و البته طبق نظر اتاق اصناف یک نرخ ثابتی را معین نموده و حتی تعداد مدارس را هم مشخص کرده و به یک خیاط واگذار کردیم.
سید لطف الله فروزان ضمن گلایه و ناراحتی از صحبت هایی که در این مورد در فضای مجازی عنوان شده بود گفت : اداره آموزش و پرورش شهرستان با در نظر گرفتن منبع درآمد برای جوانان همین شهرستان اجازه نداد که شرکت های دیگری خارج از شهرستان با هدف سودآوری کلان لباس های بی کیفیتی را به مردم عرضه کنند و در این مورد تنها نقش نظارتی داشته و این وظیفه را نیز به نحو شایسته ای انجام دادیم.
این مسئول در پایان عنوان کرد : مردم شریف شهرستان اطمینان داشته باشند که اداره آموزش و پرورش در راستای وظایف خود هیچگونه کوتاهی نکرده و همواره در کنار مردم به وظایف خود عمل خواهد نمود.


گزارش: سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد ظاهر آخش لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
با سلام خدمت جناب فروزان مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه. با عرض پوزش متن ارسالی به پایگاه خبری آوای رودکوف در خصوص موضوع مطرحه شده،مربوط به شهر لنده بوده و در آن متن کلمه لنده جا افتاده است و صمیمانه از محضر جنابعالی عذر خواهی می کنم و از مدیر محترم سایت تابناک خواهشمندم در صورت امکان موضوع را به عرض جناب فروزان برسانند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار